Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Liczniki w mobilnym CRM

Mobilny CRM, podobnie jak wersja internetowa, posiada liczniki. Pokazują liczbę aktywności wymagających uwagi.

Aby filtrować elementy CRM według liczników, dotknij ikony lupy. W mobilnym CRM istnieją trzy główne typy liczników: przychodzące, zaplanowane i na dziś.

Liczniki są wyświetlane w różnych kolorach w zależności od ich znaczenia.

Dowiedz się, co oznaczają różne kolory liczników


Jak działają liczniki

Przychodzące. Licznik pokazuje następujące nieprzetworzone aktywności:

  • połączenie przychodzące lub nieodebrane
  • przychodząca wiadomość e-mail
  • wiadomość przychodząca na czacie z klientem
  • płatność za zamówienie
  • nowy komentarz w zadaniu: zobaczysz licznik, jeśli jesteś odpowiedzialny za element, z którym powiązane jest zadanie.

Aktywności przychodzące nie mają terminu ostatecznego, więc licznik pozostanie aktywny do momentu zamknięcia aktywności.

Zaplanowane. Licznik pokaże elementy, które są zaległe lub pozostało mniej niż 15 minut do terminu. Czas ten można dostosować.
Jak skonfigurować przypomnienia o aktywnościach

Na dziś. Pokazuje aktywności przychodzące i zaległe z terminem na dzisiaj.

Przychodzące i planowane (pracownicy). Liczniki te pokazują aktywności przychodzące i zaległe innych pracowników. Są widoczne tylko dla użytkowników mających dostęp do elementów CRM innych pracowników.

Dowiedz się więcej o uprawnieniach dostępu w CRM


Wybierz tryb działania liczników

W CRM dostępne są dwa tryby działania liczników: Odpowiedzialny za element i Odpowiedzialny za aktywność.

  • Odpowiedzialny za element: widzisz liczniki wszystkich aktywności znajdujących się w Twoim elemencie, nawet jeśli aktywności są przypisane innemu pracownikowi.
  • Odpowiedzialny za aktywność: widzisz liczniki tylko swoich aktywności. Za element CRM może być odpowiedzialny inny pracownik.

Możesz wybrać potrzebny tryb działania liczników w przeglądarkowej wersji Bitrix24.

Tryb działania liczników w aktywnościach
W skrócie
  • Liczniki CRM dostępne są zarówno w wersji przeglądarkowej, jak i mobilnej. Pokazują liczbę aktywności wymagających Twojej uwagi.
  • W mobilnym CRM istnieją trzy główne typy liczników: przychodzące, zaplanowane i na dziś.
  • Liczniki przychodzące pokazują nieprzetworzone aktywności przychodzące. Na przykład połączenie przychodzące lub nieodebrane, e-mail, czat z klientem, płatność za zamówienie lub komentarz w powiązanym zadaniu.
  • Elementy CRM, które mają zaległe lub pilne aktywności, trafiają do kategorii Zaplanowane liczniki.
  • Wybierz licznik Na dziś, aby zobaczyć aktywności zaplanowane na dzisiaj.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo