Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Jak szybko znaleźć połączenia od klientów w CRM

Dla każdego połączenia przychodzącego i nieodebranego CRM tworzy aktywność w elemencie. Elementy z nieodebranymi połączeniami mają status Nieodebrane. Elementy z połączeniami przychodzącymi nie mają statusu, ale mają zielony licznik. Statusy są wyświetlane w widokach Aktywności i Kanban.


Połączenia nieodebrane

Deale z połączeniami nieodebranymi mają zielony licznik Przychodzące i czerwony status Nieodebrane. W ten sposób łatwo znajdziesz deale z nieodebranymi połączeniami i oddzwonisz do klienta.
Co oznaczają kolory liczników

Na osi czasu elementu znajdziesz aktywność z połączeniem nieodebranym. Możesz od razu oddzwonić do klienta lub umówić się na rozmowę – CRM zaproponuje utworzenie aktywności.


Połączenia przychodzące

Połączenia przychodzące nie mają statusu, ale mają zielony licznik. Kliknij licznik Przychodzące, aby szybko znaleźć deale z połączeniami przychodzącymi.
Liczniki w CRM

Na osi czasu znajdziesz aktywność z nagraniem połączenia. Możesz odsłuchać nagranie, zostawić komentarz do aktywności, wyświetlić transkrypcję połączenie za pomocą CoPilot i zaplanować nową aktywność. Kliknij Przetworzono, jeśli przetwarzanie połączenia zostało zakończone.
CoPilot w CRM


W skrócie
  • Dla każdego połączenia przychodzącego i nieodebranego CRM tworzy aktywność w elemencie.
  • Statusy są wyświetlane w widokach Aktywności i Kanban.
  • Deale z połączeniami nieodebranymi mają zielony licznik Przychodzące i czerwony status Nieodebrane.
  • Połączenia przychodzące nie mają statusu, ale mają zielony licznik Przychodzące.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo