Asystent AI CoPilot jest dostępny w CRM. Pomaga pracownikom przetwarzać połączenia i oszczędza cenny czas na rutynowych zadaniach.
Porównaj, jak wpływa CoPilot na proces pracy po rozmowie telefonicznej. Bez pomocy CoPilot musisz:
-
Kilka razy przesłuchać nagranie rozmowy, aby zapamiętać szczegóły.
-
Znaleźć ważne szczegóły: metodę płatności lub adres dostawy.
-
Wprowadzić te dane w formularzu deala.
CoPilot wykona część pracy za pracownika:
-
Transkrybuj nagrania rozmów. Teraz nie musisz tracić czasu na słuchanie połączeń. Otwórz tekst transkrypcji i szybko znajdź potrzebne informacje.
-
Utwórz podsumowanie rozmowy. Przeczytaj krótki opis rozmowy, aby zapamiętać kilka podstawowych szczegółów i przygotować się na następną rozmowę.
-
Automatycznie wypełniaj pola. CoPilot automatycznie wypełni pola w formularzu elementu CRM, korzystając z danych połączeń telefonicznych.
Przetwarzanie połączeń za pomocą CoPilot
Istnieje kilka etapów przetwarzania połączeń przy użyciu CoPilot:
Transkrypcja rozmowy. CoPilot zapisuje nagranie rozmowy z Twoim klientem i konwertuje mowę na tekst. Możesz od razu otworzyć transkrypcję i wyświetlić wszystkie szczegóły rozmowy. Kliknij przycisk lupy, aby znaleźć potrzebny tekst.
Generowanie podsumowania połączenia. CoPilot tworzy podsumowanie rozmowy i podkreśla najważniejsze punkty.
Aby otworzyć podsumowanie połączenia, kliknij View (Wyświetl) na osi czasu po prawej stronie.
Automatyczne uzupełnianie pól. CoPilot automatycznie wypełnia puste pola w formularzu elementu CRM, korzystając z danych połączenia telefonicznego. Takie wartości pól są oznaczone specjalną ikoną .
Jeśli pole zawiera określoną wartość pola, CoPilot zaproponuje Ci zachowanie lub zastąpienie tej wartości.
Na przykład klient oddzwonił w celu zmiany koloru produktu. CoPilot przetworzy połączenie i poprosi o wpisanie nowej wartości w polu. Na osi czasu zobaczysz status: CoPilot is awaiting your permission to replace field data (CoPilot czeka na pozwolenie na zmianę danych).
Kliknij View suggested entries (Wyświetl sugerowane pola), aby przejrzeć i potwierdzić zmianę.
Jeśli nie masz pewności, jakie informacje zachować, zapoznaj się z transkrypcją lub podsumowaniem rozmowy. Z ich pomocą zapamiętasz wszystkie ważne szczegóły i poprawnie wypełnisz pola.
Aby sprawdzić status wypełnienia pól, przejdź do widoku Kanban.
-
Fields completed (Pola wypełnione): CoPilot automatycznie wypełnił pola i możesz kontynuować pracę z leadem lub dealem.
-
Action required (Czeka na pozwolenie): CoPilot proponuje zastąpienie wartości pól. Otwórz formularz leadu lub deala i wybierz potrzebne wartości.
Scenariusze przetwarzania połączeń za pomocą CoPilot
Domyślnie CoPilot automatycznie przetwarza tylko pierwsze połączenie przychodzące od klienta. Możesz ręcznie uruchomić CoPilot dla innych połączeń.
Administratorzy Bitrix24 mogą konfigurować scenariusze przetwarzania połączeń przychodzących. Aby to zrobić, kliknij koło zębate (⚙️) > CoPilot i wybierz potrzebną opcję:
- auto process first incoming call (automatyczne przetwarzanie pierwszego połączenia przychodzącego)
- auto process all incoming calls (automatyczne przetwarzanie wszystkich połączeń przychodzących)
- process calls on user request only (przetwarzaj połączenia tylko na żądanie użytkownika)
Aby ręcznie uruchomić CoPilot, otwórz formularz elementu CRM, znajdź aktywność Połączenie na osi czasu i kliknij przycisk CoPilot.
-
Asystent AI CoPilot jest dostępny w CRM. Pomaga pracownikom przetwarzać połączenia i oszczędza cenny czas na rutynowych zadaniach.
-
CoPilot w CRM jest dostępny w leadach i dealach.
-
Domyślnie CoPilot automatycznie przetwarza tylko pierwsze połączenie przychodzące od klienta. Możesz ręcznie uruchomić CoPilot dla innych połączeń.
-
Administratorzy Bitrix24 mogą konfigurować scenariusze przetwarzania połączeń przychodzących.
-
CoPilot automatycznie wypełnia puste pola w formularzu elementu CRM, korzystając z danych połączenia telefonicznego. Jeśli pole zawiera określoną wartość pola, CoPilot zaproponuje Ci zachowanie lub zastąpienie tej wartości.