Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

CoPilot w CRM

Asystent AI CoPilot jest dostępny w CRM. Pomaga pracownikom przetwarzać połączenia i oszczędza cenny czas na rutynowych zadaniach.

Porównaj, jak wpływa CoPilot na proces pracy po rozmowie telefonicznej. Bez pomocy CoPilot musisz:

  • Kilka razy przesłuchać nagranie rozmowy, aby zapamiętać szczegóły.

  • Znaleźć ważne szczegóły: metodę płatności lub adres dostawy.

  • Wprowadzić te dane w formularzu deala.

CoPilot wykona część pracy za pracownika:

  • Transkrybuj nagrania rozmów. Teraz nie musisz tracić czasu na słuchanie połączeń. Otwórz tekst transkrypcji i szybko znajdź potrzebne informacje.

  • Utwórz podsumowanie rozmowy. Przeczytaj krótki opis rozmowy, aby zapamiętać kilka podstawowych szczegółów i przygotować się na następną rozmowę.

  • Automatycznie wypełniaj pola. CoPilot automatycznie wypełni pola w formularzu elementu CRM, korzystając z danych połączeń telefonicznych.

CoPilot w CRM jest dostępny w leadach i dealach.
1 Po prawej stronie zobaczysz etapy przetwarzania połączenia na osi czasu deala, a po lewej stronie pola wypełnione przez CoPilot.

Przetwarzanie połączeń za pomocą CoPilot

Istnieje kilka etapów przetwarzania połączeń przy użyciu CoPilot:

  1. Transkrypcja rozmowy
  2. Generowanie podsumowania połączenia
  3. Automatyczne uzupełnianie pól

Transkrypcja rozmowy. CoPilot zapisuje nagranie rozmowy z Twoim klientem i konwertuje mowę na tekst. Możesz od razu otworzyć transkrypcję i wyświetlić wszystkie szczegóły rozmowy. Kliknij przycisk lupy, aby znaleźć potrzebny tekst.

Generowanie podsumowania połączenia. CoPilot tworzy podsumowanie rozmowy i podkreśla najważniejsze punkty.

Aby otworzyć podsumowanie połączenia, kliknij View (Wyświetl) na osi czasu po prawej stronie.

Automatyczne uzupełnianie pól. CoPilot automatycznie wypełnia puste pola w formularzu elementu CRM, korzystając z danych połączenia telefonicznego. Takie wartości pól są oznaczone specjalną ikoną icon.

4 Po lewej stronie zobaczysz wypełnione pola, a po prawej status wypełnionych pól.
CoPilot działa tylko w przypadku pól typu string, liczba i liczba całkowita.

Jeśli pole zawiera określoną wartość pola, CoPilot zaproponuje Ci zachowanie lub zastąpienie tej wartości.

Na przykład klient oddzwonił w celu zmiany koloru produktu. CoPilot przetworzy połączenie i poprosi o wpisanie nowej wartości w polu. Na osi czasu zobaczysz status: CoPilot is awaiting your permission to replace field data (CoPilot czeka na pozwolenie na zmianę danych).
Kliknij View suggested entries (Wyświetl sugerowane pola), aby przejrzeć i potwierdzić zmianę.

Jeśli nie masz pewności, jakie informacje zachować, zapoznaj się z transkrypcją lub podsumowaniem rozmowy. Z ich pomocą zapamiętasz wszystkie ważne szczegóły i poprawnie wypełnisz pola.

6 Aby wybrać wartości, użyj przycisków Zastąp, Przywróć lub strzałek.

Aby sprawdzić status wypełnienia pól, przejdź do widoku Kanban.

  • Fields completed (Pola wypełnione): CoPilot automatycznie wypełnił pola i możesz kontynuować pracę z leadem lub dealem.

  • Action required (Czeka na pozwolenie): CoPilot proponuje zastąpienie wartości pól. Otwórz formularz leadu lub deala i wybierz potrzebne wartości.


Scenariusze przetwarzania połączeń za pomocą CoPilot

Domyślnie CoPilot automatycznie przetwarza tylko pierwsze połączenie przychodzące od klienta. Możesz ręcznie uruchomić CoPilot dla innych połączeń.

Administratorzy Bitrix24 mogą konfigurować scenariusze przetwarzania połączeń przychodzących. Aby to zrobić, kliknij koło zębate (⚙️) > CoPilot i wybierz potrzebną opcję:

  • auto process first incoming call (automatyczne przetwarzanie pierwszego połączenia przychodzącego)
  • auto process all incoming calls (automatyczne przetwarzanie wszystkich połączeń przychodzących)
  • process calls on user request only (przetwarzaj połączenia tylko na żądanie użytkownika)
Możesz skonfigurować różne scenariusze przetwarzania połączeń dla leadów i różnych lejków deali.

Aby ręcznie uruchomić CoPilot, otwórz formularz elementu CRM, znajdź aktywność Połączenie na osi czasu i kliknij przycisk CoPilot.


W skrócie
  • Asystent AI CoPilot jest dostępny w CRM. Pomaga pracownikom przetwarzać połączenia i oszczędza cenny czas na rutynowych zadaniach.

  • CoPilot w CRM jest dostępny w leadach i dealach.

  • Domyślnie CoPilot automatycznie przetwarza tylko pierwsze połączenie przychodzące od klienta. Możesz ręcznie uruchomić CoPilot dla innych połączeń.

  • Administratorzy Bitrix24 mogą konfigurować scenariusze przetwarzania połączeń przychodzących.

  • CoPilot automatycznie wypełnia puste pola w formularzu elementu CRM, korzystając z danych połączenia telefonicznego. Jeśli pole zawiera określoną wartość pola, CoPilot zaproponuje Ci zachowanie lub zastąpienie tej wartości.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo