Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Asystent AI CoPilot w Bitrix24

W ramach wersji Bitrix24 Vega dodaliśmy asystent CoPilot do Czatu, Aktualności, Zadań i CRM. Asystent AI CoPilot zaoszczędzi czas na pisaniu tekstów, obsłudze połączeń z klientami i tworzeniu zadań. Możesz skupić się na ważniejszych sprawach.

CoPilot może:

  • pomóc w sformułowaniu pomysłu

  • streszczać długie teksty

  • transkrybować nagrania rozmów z klientami i uzupełniać pola w formularzach elementów CRM

  • tworzyć zadania i dodawać listy kontrolne

Bitrix24 ma predefiniowane poleceniaPredefiniowane polecenia to wstępnie przygotowane polecenia dla CoPilot. , które mogą pomóc w rozpoczęciu pracy ze sztuczną inteligencją.


CoPilot w Aktualnościach

Asystent AI CoPilot jest dostępny w Aktualnościach. Pomaga użytkownikom tworzyć posty i je komentować. Podaj kontekst, a CoPilot wygeneruje tekst.
CoPilot w Aktualnościach

Bitrix24 ma kilka predefiniowanych poleceń, dzięki którym możesz zaoszczędzić czas:

  • Zanalizuj tekst. Poproś CoPilot o wyjaśnienie i podsumowanie tekstu, podkreślenie plusów i minusów.
  • Zmodyfikuj tekst. Poproś CoPilot o ulepszenie lub uproszczenie tekstu. Skróć lub wydłuż tekst. CoPilot może sprawdzać pisownię i interpunkcję, tłumaczyć tekst na inny język.
  • Zmień ton tekstu. CoPilot może zmienić tekst na bardziej uprzejmy lub formalny.
  • Napisz za mnie. Podaj kilka podstawowych informacji, a CoPilot przygotuje tekst wiadomości i pomoże Ci stworzyć oryginalne życzenia świąteczne. CoPilot może również przygotować tekst na wolne stanowisko, wskazując wymagania i obowiązki pracownika.

CoPilot w zadaniach

Podczas tworzenia zadania możesz skorzystać z asystenta AI CoPilot. Pomaga łatwiej i szybciej tworzyć zadania: przekształci wersję roboczą tekstu w kompetentny i zrozumiały opis zadania oraz utworzy listę kontrolną.
CoPilot w zadaniach

CoPilot wykona część pracy za Ciebie:

  • Pomoże Ci napisać szczegółowy i zrozumiały opis zadania oraz rozdzieli zadania pomiędzy pracowników.
  • Wygeneruje listę kontrolną jednym kliknięciem.
  • Przeczyta wszystkie komentarze w zadaniu, podkreśli najważniejsze punkty i przygotuje odpowiedź.
1 CoPilot przygotował opis zadania i dodał listę kontrolną

Aby szybko napisać komentarz lub otrzymać podsumowanie dyskusji, skorzystaj z predefiniowanych poleceń CoPilot. Skopiuj komentarz autora i wybierz potrzebne polecenie CoPilot, aby napisać odpowiedź.

Możesz pracować nad tekstem z CoPilot stopniowo: edytuj tekst, aż wynik będzie idealny. Można to zrobić za pomocą poleceń predefiniowanych lub możesz napisać własne, wyjaśniając szczegóły.

CoPilot w czatach

Bitrix24 CoPilot to czatbot oparty na sztucznej inteligencji, który odpowiada na pytania i pomaga rozwiązywać problemy.
Aby otworzyć CoPilot, kliknij ikonę na pasku bocznym czatów. Aby utworzyć nowy czat z botem, kliknij + lub Zadaj pytanie.
Czat z CoPilot


CoPilot w CRM

Asystent AI CoPilot jest dostępny w CRM. Pomaga pracownikom przetwarzać połączenia i oszczędza cenny czas na rutynowych zadaniach.
CoPilot w CRM

CoPilot wykona część pracy za pracownika:

  • Transkrybuj nagrania rozmów. Teraz nie musisz tracić czasu na słuchanie połączeń. Otwórz tekst transkrypcji, aby szybko znaleźć potrzebne informacje.
  • Utwórz podsumowanie rozmowy. Przeczytaj krótki opis rozmowy, aby zapamiętać kilka podstawowych szczegółów i przygotować się na następną rozmowę.
  • Automatycznie wypełniaj pola. CoPilot automatycznie wypełni pola w formularzu elementu CRM, korzystając z danych połączeń telefonicznych.

W skrócie
  • CoPilot to Twój osobisty asystent ze sztuczną inteligencją. Dostępny jest w Aktualnościach, Zadaniach i CRM. Jest również zintegrowany z nowym czatem.
  • Aby korzystać z CoPilot, nie jest wymagana umiejętność pisania poleceń. Bitrix24 udostępnia predefiniowane polecenia, które pomogą w rozpoczęciu pracy ze sztuczną inteligencją.
  • Szybciej pisz posty dzięki CoPilot. Wykorzystaj go podczas dodawania komentarzy, w którym pochwalisz lub skrytykujesz post, podsumujesz tekst lub przetłumaczysz go na inny język.
  • Twórz listy kontrolne w zadaniach jednym kliknięciem za pomocą CoPilot.
  • Otwórz czat CoPilot i wpisz polecenie dotyczące dowolnej sprawy. CoPilot zapisuje historię rozmów i zapamiętuje kontekst Twojego polecenia. Aby kontynuować, możesz wrócić do rozpoczętych wcześniej czatów.
  • W CRM CoPilot może transkrybować nagrania połączeń, tworzyć podsumowanie rozmów i automatycznie uzupełniać pola w formularzu elementu CRM. Jest dostępny w leadach i dealach.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo