Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Czat z CoPilot

Bitrix24 CoPilot to czatbot oparty na sztucznej inteligencji, który odpowiada na pytania i pomaga rozwiązywać problemy.
Aby otworzyć CoPilot, kliknij ikonę na pasku bocznym czatów.

CoPilot znajduje się w osobnej sekcji. Aby utworzyć nowy czat z botem, kliknij + lub Zadaj pytanie.

Zadaj pytanie na czacie z botem. Nazwę czatu można zmienić ręcznie lub zmieni się ona automatycznie w zależności od Twojego pytania. Sformułuj pytanie w sposób jasny i zrozumiały, aby mieć pewność, że otrzymasz szczegółową odpowiedź. CoPilot rozpoznaje mowę w wiadomościach głosowych. Aby zadać pytanie głosowo, kliknij ikonę mikrofonu. 

Na przykład, możesz zadać pytanie: "Co byłoby świetnym prezentem dla współpracownika?".

Możesz zadać bardziej szczegółowe pytanie, aby uzyskać dokładniejszą odpowiedź: "Co byłoby świetnym prezentem dla koleżanki z pracy, która pracuje jako projektant i gra na gitarze elektrycznej?.

Wszystkie rozmowy z CoPilot są zapisywane, a bot zapamiętuje kontekst pytania. W każdej chwili możesz wrócić do wcześniej rozpoczętej dyskusji i kontynuować rozmowę. Limit kontekstu wynosi 50 wiadomości. Jeśli czat ma więcej wiadomości, CoPilot zapamięta kontekst ostatnich 50 wiadomości.


W skrócie
  • Bitrix24 CoPilot to czatbot oparty na sztucznej inteligencji, który odpowiada na pytania i pomaga rozwiązywać problemy.
  • Aby zadać pytanie, utwórz rozmowę z chatbotem w osobnej sekcji CoPilot.
  • Sformułuj pytanie w sposób jasny i zrozumiały, aby otrzymać szczegółową odpowiedź.
  • Historia czatu i kontekst pytań są zapisywane, dzięki czemu możesz kontynuować dyskusję w dowolnym momencie.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo