Bitrix24 CoPilot to czatbot oparty na sztucznej inteligencji, który odpowiada na pytania i pomaga rozwiązywać problemy.
Aby otworzyć CoPilot, kliknij ikonę na pasku bocznym czatów.
CoPilot znajduje się w osobnej sekcji. Aby utworzyć nowy czat z botem, kliknij + lub Zadaj pytanie.
Zadaj pytanie na czacie z botem. Nazwę czatu można zmienić ręcznie lub zmieni się ona automatycznie w zależności od Twojego pytania. Sformułuj pytanie w sposób jasny i zrozumiały, aby mieć pewność, że otrzymasz szczegółową odpowiedź. CoPilot rozpoznaje mowę w wiadomościach głosowych. Aby zadać pytanie głosowo, kliknij ikonę mikrofonu.
Na przykład, możesz zadać pytanie: "Co byłoby świetnym prezentem dla współpracownika?".
Możesz zadać bardziej szczegółowe pytanie, aby uzyskać dokładniejszą odpowiedź: "Co byłoby świetnym prezentem dla koleżanki z pracy, która pracuje jako projektant i gra na gitarze elektrycznej?.
Wszystkie rozmowy z CoPilot są zapisywane, a bot zapamiętuje kontekst pytania. W każdej chwili możesz wrócić do wcześniej rozpoczętej dyskusji i kontynuować rozmowę. Limit kontekstu wynosi 50 wiadomości. Jeśli czat ma więcej wiadomości, CoPilot zapamięta kontekst ostatnich 50 wiadomości.
- Bitrix24 CoPilot to czatbot oparty na sztucznej inteligencji, który odpowiada na pytania i pomaga rozwiązywać problemy.
- Aby zadać pytanie, utwórz rozmowę z chatbotem w osobnej sekcji CoPilot.
- Sformułuj pytanie w sposób jasny i zrozumiały, aby otrzymać szczegółową odpowiedź.
- Historia czatu i kontekst pytań są zapisywane, dzięki czemu możesz kontynuować dyskusję w dowolnym momencie.