Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Tryb ostrości

Tryb ostrości automatycznie przenosi elementy CRM z ważnymi aktywnościami na górę kanbana. W ten sposób zobaczysz elementy CRM, na które warto zwrócić uwagę.

Ten tryb działa w widokach Aktywności, Lejek i Lista.
Tryb ostrości jest dostępny dla deali, leadów, procesów inteligentnych i faktur.

Tryb ostrości jest aktywowany automatycznie 2 razy: 15 minut przed rozpoczęciem aktywności (czas ten można dostosować) i w momencie jej rozpoczęcia. Deal zostanie przeniesiony na górę kolumny kanbana i zaświeci się czerwony licznik Planowane.
Jak skonfigurować przypomnienia o aktywnościach

Istnieje kilka dodatkowych warunków uruchomienia trybu ostrości:

Komentarz pracownika, który nie jest odpowiedzialny za deal. Deal zostanie przeniesiony na górę kanbana, jeśli pracownik, który nie jest odpowiedzialny za deal, zostawi komentarz na osi czasu. Na przykład kierownik sprawdza deale podwładnych i zostawia komentarz w dealu. Deal z komentarzem zostanie przeniesiony na górę kanbana, a odpowiedzialny za deal zwróci uwagę na nowy komentarz.

Aktywność przychodząca: e-mail, czat, połączenie przychodzące lub nieodebrane. Deal zostanie przeniesiony, jeśli otrzymasz przychodzącą aktywność od klienta: połączenie, e-mail, czat. Na przykład, jeśli klient napisze wiadomość na czacie otwartych kanałów, deal od razu zostanie przeniesiony na górę, a formularz otrzyma status Nieprzeczytane.
Jak śledzić wiadomości z otwartych kanałów w CRM
Jak szybko znaleźć połączenia od klientów w CRM


W skrócie
  • Tryb ostrości automatycznie przenosi elementy CRM z ważnymi aktywnościami na górę kanbana.
  • Tryb ostrości działa w widokach Aktywności, Lejek i Lista i jest dostępny dla deali, leadów, procesów inteligentnych i faktur.
  • Tryb ostrości jest aktywowany automatycznie 2 razy: 15 minut przed rozpoczęciem aktywności i w momencie jej rozpoczęcia.
  • Tryb ostrości zostanie automatycznie uruchomiony, jeśli pracownik, który nie jest odpowiedzialny za deal, zostawi komentarz.
  • Tryb ostrości zostanie automatycznie uruchomiony, jeśli otrzymasz przychodzącą aktywność od klienta: e-mail, czat, połączenie przychodzące lub nieodebrane.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo