Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Inteligentne aktywności

Inteligentne aktywności to szablony aktywności z domyślnym tekstem i automatycznym terminem wykonania wynoszącym 3 dni robocze. CRM zaproponuje utworzenie inteligentnej aktywności, jeśli spróbujesz zamknąć formularz deala/leadu bez zaplanowanych aktywności.
Aktywności uniwersalne

Limit aktywności wynosi 50 000 dla wszystkich planów taryfowych i 100 000 dla planu Enterprise. Gdy tylko osiągniesz limit, liczniki zostaną zablokowane. Aby kontynuować pracę, możesz zakończyć lub usunąć przestarzałe aktywności. Czytaj więcej: Limity aktywności.

Spis treści artykułu

Dlaczego są potrzebne inteligentne aktywności

Jeśli utworzysz deal bez aktywności, po upływie czasu trafi on na dół kanbana i możesz zapomnieć o kliencie. Jeśli dodasz inteligentną aktywność do deala, po 3 dniach otrzymasz powiadomienie o zaplanowanej aktywności.

Deal z powiadomieniem o zaplanowanej aktywności zostanie przeniesiony na górę kanbana. Najpierw otrzymasz powiadomienie 15 minut przed rozpoczęciem aktywności, a następnie otrzymasz drugie powiadomienie w momencie rozpoczęcia aktywności.
Tryb ostrości
Tryb działania liczników w aktywnościach

5 Jeśli aktywność wymaga Twojej uwagi, element CRM automatycznie przesunie się na górę kolumny w Kanbanie

Jak dostosować formularz tworzenia aktywności

Formularz tworzenia aktywności ma domyślny tekst "Skontaktuj się z klientem", termin wykonania wynoszący 3 dni i osobę odpowiedzialną. Dane te można jednak zmienić.

  • Tekst - podaj dowolny opis aktywności, na przykład "Wyślij dokumenty do zatwierdzenia".
  • Termin wykonania - domyślnie termin wykonania wynosi trzy dni robocze od daty utworzenia aktywności. Możesz jednak go zmienić.
  • Osoba odpowiedzialna - domyślnie jest to pracownik, który utworzył aktywność. Możesz zmienić osobę odpowiedzialną.
  • Plik - prześlij dokument lub obraz do aktywności.

Możesz wykonać następujące działania z aktywnościami:

  • Zapisz - możesz zapisać aktywność, a pojawi się ona na osi czasu deala.
  • Anuluj (ESC) - anuluj tworzenie aktywności.
  • Nie proponuj ponownie - CRM nie będzie prosić Cię o tworzenie aktywności przez wybrany czas.

Jak wyłączyć/włączyć inteligentne aktywności

Inteligentne aktywności są domyślnie włączone. Istnieją dwa sposoby ich wyłączenia:

  • W formularzu leadu/deala
  • W sekcji Leady/Deale

W formularzu leadu/deala. Otwórz deal lub lead, przejdź do ustawień ⚙️, kliknij Inteligentne aktywności i wybierz jedną z opcji.

W sekcji Leady/Deale. Przejdź do sekcji CRM > Leady/Deale, otwórz ustawienia ⚙️ > Proaktywny CRM > Inteligentne aktywności i wybierz jedną z opcji.


W skrócie
  • Inteligentne aktywności to szablony aktywności z domyślnym tekstem i automatycznym terminem wykonania wynoszącym 3 dni robocze.
  • CRM zaproponuje utworzenie inteligentnej aktywności, jeśli spróbujesz zamknąć formularz deala/leadu bez zaplanowanych aktywności.
  • Inteligentne aktywności są domyślnie włączone. Możesz je wyłączyć w formularzu leadu/deala lub w sekcji CRM > Leady/Deale.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo