Bitrix24Care

Inteligentne aktywności

Inteligentne aktywności to szablony aktywności z domyślnym tekstem i automatycznym terminem wykonania wynoszącym 3 dni robocze. CRM zaproponuje utworzenie inteligentnej aktywności, jeśli spróbujesz zamknąć formularz deala/leadu bez zaplanowanych aktywności.
Aktywności uniwersalne

Limit aktywności wynosi 50 000 dla wszystkich planów taryfowych i 100 000 dla planu Enterprise. Gdy tylko osiągniesz limit, liczniki zostaną zablokowane. Aby kontynuować pracę, możesz zakończyć lub usunąć przestarzałe aktywności. Czytaj więcej: Limity aktywności.

Spis treści artykułu

Dlaczego są potrzebne inteligentne aktywności

Jeśli utworzysz deal bez aktywności, po upływie czasu trafi on na dół kanbana i możesz zapomnieć o kliencie. Jeśli dodasz inteligentną aktywność do deala, po 3 dniach otrzymasz powiadomienie o zaplanowanej aktywności.

Deal z powiadomieniem o zaplanowanej aktywności zostanie przeniesiony na górę kanbana. Najpierw otrzymasz powiadomienie 15 minut przed rozpoczęciem aktywności, a następnie otrzymasz drugie powiadomienie w momencie rozpoczęcia aktywności.
Tryb ostrości
Tryb działania liczników w aktywnościach

5 Jeśli aktywność wymaga Twojej uwagi, element CRM automatycznie przesunie się na górę kolumny w Kanbanie

Jak dostosować formularz tworzenia aktywności

Formularz tworzenia aktywności ma domyślny tekst "Skontaktuj się z klientem", termin wykonania wynoszący 3 dni i osobę odpowiedzialną. Dane te można jednak zmienić.

  • Tekst - podaj dowolny opis aktywności, na przykład "Wyślij dokumenty do zatwierdzenia".
  • Termin wykonania - domyślnie termin wykonania wynosi trzy dni robocze od daty utworzenia aktywności. Możesz jednak go zmienić.
  • Osoba odpowiedzialna - domyślnie jest to pracownik, który utworzył aktywność. Możesz zmienić osobę odpowiedzialną.
  • Plik - prześlij dokument lub obraz do aktywności.

Możesz wykonać następujące działania z aktywnościami:

  • Zapisz - możesz zapisać aktywność, a pojawi się ona na osi czasu deala.
  • Anuluj (ESC) - anuluj tworzenie aktywności.
  • Nie proponuj ponownie - CRM nie będzie prosić Cię o tworzenie aktywności przez wybrany czas.

Jak wyłączyć/włączyć inteligentne aktywności

Inteligentne aktywności są domyślnie włączone. Istnieją dwa sposoby ich wyłączenia:

  • W formularzu leadu/deala
  • W sekcji Leady/Deale

W formularzu leadu/deala. Otwórz deal lub lead, przejdź do ustawień ⚙️, kliknij Inteligentne aktywności i wybierz jedną z opcji.

W sekcji Leady/Deale. Przejdź do sekcji CRM > Leady/Deale, otwórz ustawienia ⚙️ > Proaktywny CRM > Inteligentne aktywności i wybierz jedną z opcji.


W skrócie
  • Inteligentne aktywności to szablony aktywności z domyślnym tekstem i automatycznym terminem wykonania wynoszącym 3 dni robocze.
  • CRM zaproponuje utworzenie inteligentnej aktywności, jeśli spróbujesz zamknąć formularz deala/leadu bez zaplanowanych aktywności.
  • Inteligentne aktywności są domyślnie włączone. Możesz je wyłączyć w formularzu leadu/deala lub w sekcji CRM > Leady/Deale.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo