Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Aktywności uniwersalne

Skorzystaj z formularza uniwersalnej aktywności, aby zaplanować dowolną aktywność związaną z klientem. Na przykład aktywność może przypominać o zaplanowanej rozmowie telefonicznej z partnerem lub o konieczności wysłania faktury do klienta.

Możesz tworzyć aktywności uniwersalne z różnych miejsc w CRM:

  • W widoku Kanban lub Aktywności
  • W widoku Lista
  • W formularzu elementu CRM

W widoku Kanban lub Aktywności. Kliknij + Aktywność w formularzu elementu CRM w kanbanie. Aby zaoszczędzić Twój czas, w formularzu aktywności pojawi się domyślny tekst. Możesz go edytować i dodać bardziej szczegółowy opis.
Inteligentne aktywności


W widoku Lista. Kliknij Dodaj aktywność pod odpowiednią kolumną.


W formularzu elementu CRM. Dodaj aktywność na osi czasu po prawej stronie. Określ, co należy zrobić i ustal termin.

Aby zmienić osobę odpowiedzialną, kliknij zdjęcie pracownika. Następnie wybierz nową osobę odpowiedzialną z listy rozwijanej.

Po utworzeniu aktywności pojawi się ona na osi czasu. W razie potrzeby możesz zostawić notatkę, klikając ikonę notatki.

Możesz odroczyć aktywność lub po prostu zmienić termin wykonania aktywności, klikając odpowiednie przyciski.

Aby zakończyć aktywność, kliknij Zakończone.


W skrócie
  • Formularz uniwersalnej aktywności pomoże Ci zaplanować dowolną aktywność związaną z klientem.
  • Dodaj nową aktywność podczas pracy w widokach Kanban, Aktywności lub Lista.
  • W formularzu elementu CRM możesz zmienić osobę odpowiedzialną lub termin aktywności.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo