Skorzystaj z formularza uniwersalnej aktywności, aby zaplanować dowolną aktywność związaną z klientem. Na przykład aktywność może przypominać o zaplanowanej rozmowie telefonicznej z partnerem lub o konieczności wysłania faktury do klienta.
Możesz tworzyć aktywności uniwersalne z różnych miejsc w CRM:
- W widoku Kanban lub Aktywności
- W widoku Lista
- W formularzu elementu CRM
W widoku Kanban lub Aktywności. Kliknij + Aktywność w formularzu elementu CRM w kanbanie. Aby zaoszczędzić Twój czas, w formularzu aktywności pojawi się domyślny tekst. Możesz go edytować i dodać bardziej szczegółowy opis.
Inteligentne aktywności
W widoku Lista. Kliknij Dodaj aktywność pod odpowiednią kolumną.
W formularzu elementu CRM. Dodaj aktywność na osi czasu po prawej stronie. Określ, co należy zrobić i ustal termin.
Aby zmienić osobę odpowiedzialną, kliknij zdjęcie pracownika. Następnie wybierz nową osobę odpowiedzialną z listy rozwijanej.
Po utworzeniu aktywności pojawi się ona na osi czasu. W razie potrzeby możesz zostawić notatkę, klikając ikonę notatki.
Możesz odroczyć aktywność lub po prostu zmienić termin wykonania aktywności, klikając odpowiednie przyciski.
Aby zakończyć aktywność, kliknij Zakończone.
- Formularz uniwersalnej aktywności pomoże Ci zaplanować dowolną aktywność związaną z klientem.
- Dodaj nową aktywność podczas pracy w widokach Kanban, Aktywności lub Lista.
- W formularzu elementu CRM możesz zmienić osobę odpowiedzialną lub termin aktywności.