Bitrix24Care

Aktywności uniwersalne

Skorzystaj z formularza uniwersalnej aktywności, aby zaplanować dowolną aktywność związaną z klientem. Na przykład aktywność może przypominać o zaplanowanej rozmowie telefonicznej z partnerem lub o konieczności wysłania faktury do klienta.

Możesz tworzyć aktywności uniwersalne z różnych miejsc w CRM:

  • W widoku Kanban lub Aktywności
  • W widoku Lista
  • W formularzu elementu CRM

W widoku Kanban lub Aktywności. Kliknij + Aktywność w formularzu elementu CRM w kanbanie. Aby zaoszczędzić Twój czas, w formularzu aktywności pojawi się domyślny tekst. Możesz go edytować i dodać bardziej szczegółowy opis.
Inteligentne aktywności


W widoku Lista. Kliknij Dodaj aktywność pod odpowiednią kolumną.


W formularzu elementu CRM. Dodaj aktywność na osi czasu po prawej stronie. Określ, co należy zrobić i ustal termin.

Aby zmienić osobę odpowiedzialną, kliknij zdjęcie pracownika. Następnie wybierz nową osobę odpowiedzialną z listy rozwijanej.

Po utworzeniu aktywności pojawi się ona na osi czasu. W razie potrzeby możesz zostawić notatkę, klikając ikonę notatki.

Możesz odroczyć aktywność lub po prostu zmienić termin wykonania aktywności, klikając odpowiednie przyciski.

Aby zakończyć aktywność, kliknij Zakończone.


W skrócie
  • Formularz uniwersalnej aktywności pomoże Ci zaplanować dowolną aktywność związaną z klientem.
  • Dodaj nową aktywność podczas pracy w widokach Kanban, Aktywności lub Lista.
  • W formularzu elementu CRM możesz zmienić osobę odpowiedzialną lub termin aktywności.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo