Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Wolne terminy CRM

Możesz korzystać z Wolnych Terminów nie tylko w kalendarzu, ale także w CRM. Twoi pracownicy mogą planować wydarzenia z klientami bezpośrednio z formularza deala.
Udostępnij harmonogram swojego kalendarza, a klient będzie mógł zaproponować datę i godzinę wydarzenia.
Wolne Terminy w Kalendarzu


Jak udostępnić kalendarz klientom

Aby skorzystać z narzędzia Wolne Terminy w CRM, musisz najpierw skonfigurować integrację z usługą przesyłania wiadomości SMS. Może to być integracja z Twilio lub dowolnym innym rozwiązaniem z Bitrix24.Market.

W formularzu deala kliknij Terminy > Wyślij. System automatycznie utworzy link do Twojego kalendarza i wyśle ​​do klienta wiadomość SMS z linkiem na podany numer telefonu.

Jeśli formularz deala zawiera wiele kontaktów, wybierz potrzebnego odbiorcę. Aby to zrobić, przejdź do Ustawień ⚙️ > Odbiorca.

Możesz również skopiować link do wolnych terminów i wysłać go do klienta w dowolny dogodny sposób.
Kliknij Jak to działa > Kopiuj link.

Możesz otworzyć link i sprawdzić, co dokładnie zobaczy klient. Kliknij link lub zeskanuj kod QR aparatem telefonu w sekcji Co zobaczą moje kontakty?

Po otrzymaniu linku klient będzie mógł wybrać wolny dzień i godzinę z Twojego kalendarza i umówić się na wydarzenie.

Kontakty, którym udostępniasz swój kalendarz, widzą tylko wolne terminy w Twoim kalendarzu. To narzędzie nie zapewnia dostępu do samego kalendarza, tytułów i opisów wydarzeń.

W szczegółach wydarzenia osoba zaproszona podaje swoje imię i nazwisko oraz dane kontaktowe. Nazwa wydarzenia generowana jest automatycznie i zawiera imię i nazwisko kontaktu.

Link będzie aktywny przez 7 dni, więc możesz przełożyć wydarzenie na inny wolny termin w swoim kalendarzu.

Aby nie zapomnieć o wydarzeniu, klient może dodać go do swojego kalendarza, klikając Dodaj do kalendarza. Do zorganizowania wydarzenia automatycznie oferujemy narzędzie Wideokonferencje HD.

Wydarzenie utworzone przez klienta automatycznie pojawi się zarówno w kalendarzu Bitrix24, jak i w formularzu deala CRM jako nowa Aktywność.
Możesz edytować wydarzenie: zmienić nazwę, dodać salę konferencyjną i zaprosić współpracownika.

Nie możesz edytować daty wydarzenia, ale w razie potrzeby możesz anulować wydarzenie. W tym celu kliknij menu działań i wybierz opcję Anuluj spotkanie. Klient otrzyma powiadomienie, że wydarzenie zostało anulowane.

Każdy krok klienta zostanie zapisany w formularzu CRM. Zobaczysz, czy klient otrzymał link i wybrał termin wydarzenia.


Skonfiguruj zakres Wolnych Terminów

Skonfiguruj dni tygodnia i godziny, w których będą dostępne terminy. Możesz na przykład wybrać harmonogram pracy: Od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–18:00.


W skrócie
  • Wolne Terminy w CRM to narzędzie do planowania spotkań z klientami.
  • W formularzu deala kliknij Terminy > Wyślij. System automatycznie utworzy link do Twojego kalendarza i wyśle ​​do klienta wiadomość SMS z linkiem na podany numer telefonu.
  • Możesz skopiować link do wolnych terminów i wysłać go do klienta w dowolny dogodny sposób. Kliknij Jak to działa > Kopiuj link.
  • Wydarzenie utworzone przez klienta automatycznie pojawi się zarówno w kalendarzu Bitrix24, jak i w formularzu deala CRM jako nowa Aktywność.
  • Skonfiguruj harmonogram wolnych terminów, a klient wybierze termin w określonym zakresie dat.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo