Formularz elementu CRM to przydatne narzędzie w codziennej pracy z CRM. Zawiera wszystkie podstawowe informacje o elementach CRM.
Jak dostosować formularz elementu CRM?
W formularzu elementu CRM możesz:
- Tworzyć, przenosić i usuwać sekcję.
- Edytuj wartości pól. Aby to zrobić, kliknij przycisk Edytuj i wprowadź potrzebną wartość w polu.
- Edytuj nazwę pól. Aby edytować nazwę pól, kliknij koło zębate obok nazwy> Konfiguruj.
- Zaznacz pole jako wymagane. Nie będziesz mógł przenieść leada do innego statusu, dopóki nie wypełnisz wymaganego pola.
- Ukryj pole. Jeśli nie chcesz, aby dane pole było wyświetlane w formularzu elementu, kliknij koło zębate i wybierz Ukryj pole.
- Utwórz pole. Za pomocą tej opcji możesz utworzyć pole niestandardowe.
- Zmień etapy leadów i deali. Możesz zmienić status leada/etap deala, klikając odpowiednie pole w formularzu.
- Twórz nowe elementy. Jednym kliknięciem możesz przekonwertować lead na deal lub kontakt. Możesz również utworzyć fakturę/ofertę na podstawie deala.
- Zależności. W tej sekcji możesz zobaczyć wszystkie zależności z innymi elementami CRM.
- Konfiguruj menu. W formularzu CRM możesz dostosować pozycje menu.
- Śledź historię elementu. W sekcji Historia możesz znaleźć historię zmian elementu CRM. Użyj filtra, aby znaleźć potrzebne zmiany.
- Twórz działania i zostawiaj komentarze. Możesz zostawiać komentarze, tworzyć działania i zadania bezpośrednio w formularzu elementu CRM.
Po zakończeniu edycji pól nie zapomnij zapisać zmian.
Zapisz zmiany po zmianie nazwy pola.
Aby wyświetlić ukryte pole, kliknij Wybierz pole i wybierz potrzebne pole na liście.
Okno do tworzenia komentarza to pełnoprawny edytor wizualny. Możesz sformatować tekst, wspomnieć o współpracowniku, a nawet załączyć plik lub wideo.
Standardowy i niestandardowe widoki formularza
Formularz elementu CRM ma następujące widoki:
- standardowy - wspólny widok dla wszystkich użytkowników
- niestandardowe - każdy pracownik może dostosować widok do swoich potrzeb
Możesz przełączyć widok za pomocą koła zębatego w prawym górnym rogu.
Widok standardowy jest ustawiany przez administratora dla wszystkich pracowników. Każdy pracownik może dostosować formularz do swoich potrzeb i ustawić widok niestandardowy.
Aby przywrócić domyślny widok formularza, kliknij koło zębate> Zresetuj widok formularza.
Administrator może dostosować formularz i ustawić go dla wszystkich pracowników za pomocą opcji Ustaw wsópny widok formularza dla wszystkich pracowników.
Widoki formularzy CRM
Dzięki widokom CRM możesz dostosować formularz elementu dla konkretnego pracownika lub działu. Kliknij Wspólny widok formularza> Nowy widok i dostosuj formularz. Możesz to również zrobić, klikając koło zębate w prawym górnym rogu.