W Bitrix24 możesz pracować z leadami, dealami i kontaktami bezpośrednio z listy. Kliknij element CRM na liście, aby otworzyć jego formularz ze wszystkimi dostępnymi informacjami na temat tego elementu.
Formularz elementu CRM
W formularzu elementu CRM możesz:
- Utworzyć i przenieść sekcję.
- Zmienić wartości i nazwy sekcji. Po prostu kliknij Zmień.
- Zmienić statusy leadów i etapy deali. Na przykład chcesz zamknąć deal. Wystarczy kliknąć odpowiedni etap na pasku stanu elementu. W taki sam sposób możesz zmienić status leadów.
- Utwórz nowe elementy CRM. Możesz konwertować leady, deale lub kontakty jednym kliknięciem. Lub możesz utworzyć fakturę/ofertę.
- Śledź zależności. W formularzu elementu CRM możesz śledzić, z którymi innymi elementami CRM jest połączony dany element. Możesz także zobaczyć, które reguły automatyzacji i przepływy pracy działają z tym elementem. W formularzu elementu można dodawać nowe reguły automatyzacji, przepływy pracy, produkty, faktury itp.
- Tworzyć działania i dodawaj komentarze. Możesz dodawać komentarze do elementu i planować działania w formularzu elementu CRM.
- Wyświetlić historię zmian elementu CRM. Kliknij kartę Historia, aby wyświetlić historię zmian, np. kto i kiedy uzyskał dostęp lub zmienił wpis CRM.
Możesz śledzić wszystkie zależności w sekcji Zależności.
W sekcji komentarza możesz edytować tekst, dodawać załączniki i wskazywać współpracowników.
Komentarze i działania związane z tym elementem CRM można znaleźć poniżej sekcji komentarzy.
Wspólny i Mój widok formularza elementu CRM
Każdy formularz elementu CRM ma 2 opcje widoku - Widok wspólny i Mój widok. Kliknij przycisk koła zębatego, aby przejść do innego widoku.
Każdy użytkownik może skonfigurować wspólny widok dla wszystkich użytkowników. Ponadto użytkownik może skonfigurować swój osobisty widok w sekcji Mój widok.
Użytkownik musi mieć uprawnienia do edycji ustawień, aby skonfigurować wspólny widok dla wszystkich użytkowników.
Kliknij przycisk koła zębatego i Przywróć domyślny widok formularza, jeśli tego potrzebujesz.