Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Mapy w adresach CRM

Aktualizacje Bitrix24 są instalowane na portalach stopniowo. Jeśli nie masz jeszcze tej funkcjonalności, poczekaj chwilę, pojawi się ona wkrótce.

W Bitrix24 możesz korzystać z usług map OpenStreetMap i Google do pracy z adresami i trasami.


Jak to działa?

Aby dodać mapę do elementu CRM, kliknij Utwórz pole i wybierz pole typu Adres.

Zacznij wpisywać adres. System pokaże Ci wskazówki w formie tekstowej, a także otworzy mapę lokalizacji.


Jak zmienić dostawcę map?

Domyślnie w Bitrix24 używany jest OpenStreetMap, możesz jednak podłączyć Mapy Google.

Aby to zrobić, otwórz sekcję Ustawienia> Ustawienia źródła adresu i lokalizacji.

Wybierz dostawcę map i określ klucze otrzymane z usługi.

Do pracy z mapami Google potrzebny jest klucz Google API. Jeśli jeszcze go nie masz, możesz zdobyć klucz po stronie serwisu.

Następnie możesz korzystać z Map Google w CRM.


Mapy Google w adresie elementów Kontakt i Firma są dostępne tylko w planach komercyjnych Bitrix24. Więcej informacji znajdziesz na stronie z cenami.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo