top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Widok Kanban w Bitrix24 CRM

Widok Kanban to narzędzie do wizualizacji przepływu pracy.

Jak to działa?

Możesz użyć widoku Kanban dla wszystkich elementów CRM, które mają statusy/etapy: leadów, deali, faktur i ofert.

Na przykład spróbujmy użyć widoku Kanban dla deali.

Kliknij CRM> Deale> Kanban.

Tutaj możesz zobaczyć wszystkie deale i je statusy. Czerwone liczniki pokazują, ile deali wymaga uwagi.

Możesz zaimportować dane z centrum kontaktowego jednym kliknięciem.

Szybki deal

Możesz łatwo utworzyć nowy deal, klikając opcję Szybki deal.

Wypełnij pola, a nowy deal zostanie utworzony.

Pracuj z widokiem Kanban

Możesz zaplanować rozmowę, spotkanie lub zadanie bez otwierania formularza dealu.

Tutaj również możesz zadwonić do klienta, wysłać mu wiadomość lub e-mail. Jeśli jeden z przycisków nie jest aktywny (szary), to znaczy, że nie dodano takich informacji kontaktowych do tego elementu.

Działania grupowe

Możesz wykonywać działania grupowe za pomocą widoku Kanban. Kliknij kartę deala i wybierz działanie.

Przenieś element między etapami/statusami

Przeciągnij i upuść element między etapami/statusami. Etapy/statusy końcowe są ukryte w dolnej części widoku. Na przykład przeciągnij i upuść deal do dołu, aby go usunąć.

Pod nazwą deala zobaczysz go kwotę. Po przeniesieniu deala na inny etap kwota ta jest automatycznie przeliczana.


To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane