Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Jak utworzyć deal

Deal to element CRM reprezentujący ostatni etap pracy z klientem. Na tym etapie sprzedajesz produkt lub usługę, wystawiasz fakturę i organizujesz dostawę.

Tylko pracownicy z odpowiednimi uprawnieniami dostępu mogą tworzyć deale. Czytaj więcej: Uprawnienia dostępu do CRM.

Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Jak utworzyć deal

Nowy deal można utworzyć na kilka sposobów:

  1. Przejdź do CRM> Deale> Utwórz.
  2. W widokach Kanban i Aktywności możesz utworzyć szybki deal na potrzebnym etapie, klikając +.
  3. Czytaj więcej: Konfiguruj pola w widoku Kanban.

  4. Możesz utworzyć deal na podstawie leadu. Wybierz jedną z opcji w prawym górnym rogu.
  5. Czytaj więcej: Jak utworzyć element CRM na podstawie innego elementu.

  6. Utwórz deal z formularza kontaktu lub firmy. Otwórz formularz elementu, przejdź do sekcji Deale i kliknij przycisk + Deal. Następnie wybierz lejek sprzedażowy.
  7. Czytaj więcej: Utwórz kilka lejków sprzedażowych.

  8. Możesz również dodać deal na podstawie oferty handlowej. Przejdź do CRM> Sprzedaż> Oferty> wybierz widok Listy> kliknij menu działań obok oferty i wybierz Generuj> Deal.

Formularz tworzenia deala

W sekcji O Dealu wprowadź nazwę deala, wybierz kontakt lub firmę.

Czytaj więcej: Pole "Klient" w formularzu deala/leadu.

W sekcji Więcej określ typ i źródło deala. Wybierz osobę odpowiedzialną za deal i w razie potrzeby zostaw komentarz.

Czytaj więcej o tym, jak utworzyć własny typ i źródło deala w artykule: Statusy i pola rozwijane.

W sekcji Produkty dodaj produkty/usługi wybrane przez klienta. Jeśli klient jest stałym i dokonuje tego samego zakupu raz w miesiącu, możesz wybrać opcję cyklicznego deala.

Czytaj więcej o tym, jak utworzyć własny typ i źródło deala w artykule: Cykliczne deale.

Jak utworzyć deal

Aby utworzyć deal, otwórz CRM i dotknij przycisku +.

Kliknij Deal, a otworzy się formularz do tworzenia deala. W sekcji Szczegóły wprowadź nazwę deala i wybierz kontakt lub firmę w polu Klient. W sekcji Produkty możesz również dodać produkty lub usługi.

Możesz utworzyć deal na podstawie leadu i oferty. Otwórz formularz elementu, na podstawie którego chcesz utworzyć deal, kliknij + wybierz Utwórz> Deal.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo