Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Przegląd formularzy internetowych CRM

Formularz internetowy CRM to narzędzie do pozyskiwania informacji od klientów. Zwykle jest to ankieta, w której potencjalny klient może podać informacje o sobie, zamówić produkt lub zapisać się na usługę. Po wypełnieniu formularza przez klienta wszystkie dane zostaną zapisane w CRM.

Formularze internetowe CRM są dostępne we wszystkich planach Bitrix24. Liczba wypełnień formularzy CRM zależy od planu taryfowego.


Dlaczego są potrzebne formularze internetowe CRM

Bitrix24 ma kilka typów formularzy internetowych CRM. Możesz wybrać typ formularza CRM zgodnie ze swoimi potrzebami:

  • Informacje kontaktowe. Zbieraj dane kontaktowe od klientów: imię, nazwisko, numer telefonu, e-mail. Dane te trafią do CRM, a Twoi managerowie będą mogli skontaktować się z klientem i zaproponować mu produkt lub usługę.
  • Informacja zwrotna. Wyślij klientowi formularz informacji zwrotnej, aby uzyskać jego opinię na temat Twoich produktów i usług.
  • Oddzwonienie. Odwiedzający witrynę zostawiają numer telefonu do komunikacji, a menedżerowie oddzwaniają pod określony numer.
  • Zarejestruj się na wydarzenie. Za pomocą formularza CRM klienci mogą zapisywać się na wydarzenia. W polach formularza możesz wybrać usługę, czas oraz specjalistę.
  • Sprzedaż produktów i usług. Dzięki tym formularzom CRM klienci mogą wybrać potrzebny produkt, złożyć zamówienie i natychmiast za nie zapłacić.
  • Zamówienia z mediów społecznościowych. Uruchom kampanię reklamową w sieciach społecznościowych, a klienci uzupełnią informacje o sobie i automatycznie przejdą do Bitrix24.

Od czego zacząć

Utwórz formularz CRM. Do szybkiego tworzenia przygotowaliśmy kilka gotowych typów formularzy.

  • Czytaj więcej: Utwórz nowy formularz internetowy CRM.
  • Czytaj więcej: Scenariusze pracy z formularzami CRM.

  • Dostosuj projekt formularza CRM. Możesz ustawić dowolne tło dla swojego formularza, dostosować styl pól, wybrać czcionkę itd.

    Czytaj więcej: Projekt formularzy CRM.


    Umieść formularz na stronie internetowej. Formularz CRM można umieścić na dowolnej stronie. Nie ma znaczenia, czy został utworzony w Bitrix24, czy w innym CMS.

  • Czytaj więcej: Dodaj formularz CRM do strony internetowej.
  • Czytaj więcej: Osadź formularz CRM w witrynie, która nie została utworzona w Bitrix24.

  • Możesz tworzyć różne formularze CRM, które będą pełnić różne funkcje. Listę wszystkich utworzonych formularzy możesz zobaczyć w sekcji CRM> Dodatki> Formularze CRM.

    Czytaj więcej: Lista formularzy CRM.


    Czy te informacje były pomocne?
    Pomoc specjalisty ds. integracji
    To nie jest to, czego szukam
    Skomplikowany i niezrozumiały tekst
    Informacje są nieaktualne
    Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
    Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
    Przejdź do Bitrix24
    Nie masz konta? Utwórz za darmo
    Powiązane artykuły
    Zarezerwuj zasób: jak skonfigurować formularz internetowy CRM Systemy płatności w formularzach CRM Projekt formularzy CRM Weryfikacja portalu w celu uruchomienia kampanii e-mailowych i tworzenia formularzy CRM Domyślne wartości pól w formularzach CRM Zgłoś nadużycie w formularzach CRM Autouzupełnianie pól w formularzach CRM Szablony formularzy internetowych CRM Praca z kodem w formularzach internetowych CRM Reguły wyświetlania pól