Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Działania grupowe w CRM

Użyj działań grupowych w CRM, aby zastosować zmiany do kilku elementów CRM.

Jak to działa?

W widoku Lista możesz zastosować działania grupowe do dowolnych elementów CRM. Zaznacz elementy i wybierz działanie, które chcesz zastosować.

Włącz opcję Dla wszystkich, aby zastosować działanie do wszystkich elementów CRM na liście.

Dlaczego czasami działania grupowe nie działają dla kilkuset elementów?

Masowa zmiana elementów powoduje duże obciążenie bazy danych, dlatego na liście wyświetlamy maksymalnie 100 wartości. Chociaż zmiany można zastosować do wszystkich elementów jednocześnie, w większości przypadków zmiany będą dotyczyć tylko 200-300 elementów. Wynika to również z faktu, że każde żądanie ma maksymalny czas realizacji, a edycja kilkuset elementów na raz nie mieści się w dozwolonym czasie.

Lista dostępnych działań:

Utwórz kampanię

Użyj tej opcji, aby utworzyć kampanię marketingową CRM dla wybranych elementów CRM. Określ, jaką kampanię marketingową chcesz utworzyć - SMS, e-mail, połączenie audio czy transmisję audio.

Czytaj więcej: Marketing CRM: przegląd.

Dodaj do segmentu

Ta opcja dodaje wybrane elementy do istniejącego segmentu lub tworzy nowy. Następnie możesz użyć tego segmentu podczas kampanii marketingowej CRM.

Czytaj więcej: Utwórz nowy segment.

Nowe zadanie

Wybierz działanie Nowe zadanie, aby utworzyć zadanie dla zaznaczonych elementów.

Czytaj więcej: Utwórz zadanie.

Ustaw status

Działanie zmienia status wszystkich wybranych elementów.

Czytaj więcej: Statusy i pola rozwijane.

Wyznacz osobę odpowiedzialną

Działanie wyznaczy wybranego użytkownika jako osobę odpowiedzialną za zaznaczone elementy CRM.

Czytaj więcej: Uprawnienia dostępu do CRM.

Konwertuj

Wybierz to działanie, jeśli chcesz przekonwertować leady na kontakty, firmy lub deale.

Czytaj więcej: Konwertuj leady.

Utwórz listę połączeń

To działanie tworzy listę połączeń.

Czytaj więcej: Automatyczne wybieranie numerów.

Możesz zadzwonić do klientów powiązanych z zaznaczonymi elementami CRM, klikając Rozpocznij wybieranie numerów.

Usuń

Działanie usuwa wybrane elementy.

Usunięte elementy nie są dodawane do raportów analitycznych, więc zachowaj ostrożność podczas usuwania elementów. Na przykład usuń tylko te elementy, które zostały utworzone przez pomyłkę.

Edytuj

Użyj tego działania, aby szybko edytować kilka elementów.

Upublicznij

Ta akcja zmienia wartość pola Dostępne dla wszystkich.

To pole ma wpływ na uprawnienia dostępu do elementu.

Czytaj więcej: Uprawnienia dostępu do CRM.

Aktualizuj dane raportu

Działania aktualizuje dane raportu wybranych elementów.

To działanie może być przydatne, jeśli raporty zawierają nieprawidłowe informacje o kwotach lub walutach.

Przenieś do lejka

To działanie przenosi wybrane deale do innego lejka sprzedażowego.

Czytaj więcej: Lejki sprzedażowe w Bitrix24 CRM.

Włącz do eksportu

Wybierz opcję Tak, aby udostępnić wybrane kontakty do eksportu.

Czytaj więcej: Eksport danych z CRM.

Połącz elementy (Scal)

Dzięki tej opcji możesz połączyć elementy CRM.

Czytaj więcej:

Dodaj do wyjątków

Jeśli deal lub lead został utworzony na podstawie spamu lub niechcianego adresu e-mail, możesz ręcznie dodać elementy do listy wyjątków, a CRM nie utworzy już nowego elementu na podstawie takich danych.

Ta opcja jest dostępna tylko w leadach i dealach.

Czytaj więcej: Lista wyjątków.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo