Użyj działań grupowych w CRM, aby zastosować zmiany do kilku elementów CRM.
Jak to działa?
W widoku Lista możesz zastosować działania grupowe do dowolnych elementów CRM. Zaznacz elementy i wybierz działanie, które chcesz zastosować.
Dlaczego czasami działania grupowe nie działają dla kilkuset elementów?
Lista dostępnych działań:
Utwórz kampanię
Użyj tej opcji, aby utworzyć kampanię marketingową CRM dla wybranych elementów CRM. Określ, jaką kampanię marketingową chcesz utworzyć - SMS, e-mail, połączenie audio czy transmisję audio.
Dodaj do segmentu
Ta opcja dodaje wybrane elementy do istniejącego segmentu lub tworzy nowy. Następnie możesz użyć tego segmentu podczas kampanii marketingowej CRM.
Nowe zadanie
Wybierz działanie Nowe zadanie, aby utworzyć zadanie dla zaznaczonych elementów.
Ustaw status
Wyznacz osobę odpowiedzialną
Działanie wyznaczy wybranego użytkownika jako osobę odpowiedzialną za zaznaczone elementy CRM.
Konwertuj
Wybierz to działanie, jeśli chcesz przekonwertować leady na kontakty, firmy lub deale.
Utwórz listę połączeń
To działanie tworzy listę połączeń.
Możesz zadzwonić do klientów powiązanych z zaznaczonymi elementami CRM, klikając Rozpocznij wybieranie numerów.
Usuń
Upublicznij
Ta akcja zmienia wartość pola Dostępne dla wszystkich.
To pole ma wpływ na uprawnienia dostępu do elementu.
Aktualizuj dane raportu
Przenieś do lejka
To działanie przenosi wybrane deale do innego lejka sprzedażowego.
Włącz do eksportu
Wybierz opcję Tak, aby udostępnić wybrane kontakty do eksportu.
Połącz elementy (Scal)
Dzięki tej opcji możesz połączyć elementy CRM.
Czytaj więcej:
Dodaj do wyjątków
Jeśli deal lub lead został utworzony na podstawie spamu lub niechcianego adresu e-mail, możesz ręcznie dodać elementy do listy wyjątków, a CRM nie utworzy już nowego elementu na podstawie takich danych.