Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Segmenty klientów

Kiedy przygotujesz bazę klientów, możesz rozpocząć pracę z kampaniami e-mailowymi. Pierwszym krokiem jest segmentacja klientów.

W Marketingu CRM segment to grupa klientów o wspólnych cechach. Utwórz segment, aby rozpocząć kampanię e-mailową dla tych klientów.

Przykładowe segmenty dla kampanii e-mailowych

  • Dlaczego klient nie kupił produktu?
  • Wiemy, że duża grupa klientów nie kupiła naszego produktu, ponieważ uznali, że cena jest zbyt wysoka. Dla nich możesz utworzyć newsletter ze specjalną zniżką.

  • Kiedy klient się z nami skontaktował?
  • Możesz znaleźć klientów, którzy kupili coś u nas rok temu i zaoferować specjalną zniżkę.


Możesz tworzyć segmenty przez prawie dowolne parametry. Jeśli sprzedajesz wycieczki, możesz utworzyć pole Ulubione miejsce docelowe w formularzu deala. W standardowym formularzu nie ma takiego pola, ale możesz utworzyć pole niestandardowe i zaproponować miłośnikom gorących krajów wycieczkę do Egiptu.

Czytaj więcej: Pola niestandardowe w CRM.


Jak utworzyć segment

Przejdź do strony Marketing CRM> Segmenty i kliknij przycisk Utwórz segment.

W wyświetlonym formularzu użyj filtru, aby wybrać grupę klientów. Po zastosowaniu warunków filtrowania zobaczysz, ilu klientów znalazło się w wybranym filtrze.

Zapisz segment. Następnie możesz rozpocząć tworzenie kampanii e-mailowej.

Błąd: "Nie określono filtru lejka deala"

Jeśli widzisz ten błąd, kliknij pole Klienci> wybierz lejek deala lub kilka lejków deali> kliknij Wyszukaj.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo