Segment jest podstawowym elementem marketingu CRM Bitrix24. Reprezentuje on grupę klientów, których można wybrać za pomocą filtru z CRM. Dane klientów można również dodać z niestandardowej listy, którą można utworzyć, ręcznie wprowadzając adresy e-mail i numery telefonów.
Po wprowadzeniu wymaganych danych możesz wysyłać wiadomości, reklamy i kampanie e-mailowe do określonych segmentów (grup klientów).
W Marketingu CRM dostępne są trzy typy segmentów:
- Gotowe: domyślne grupy, które nie wymagają dodatkowej konfiguracji. Na przykład mogą mieć następujące nazwy: "klienci bez deali" lub "wszyscy klienci i leady".
- Dynamiczne: liczba klientów w tych grupach zmienia się w zależności od wybranego warunku, np. "klienci którzy zakupili samochód w tym miesiącu” lub “klienci, którzy skontaktowali się z nami w tym tygodniu”.
- Statyczne: dla tych segmentów importujesz listę kontaktów, która nie zmienia się z upływem czasu.
Jak utworzyć segment?
Przejdź do sekcji Marketing CRM> Segmenty> kliknij Utwórz segment.
W wyświetlonym formularzu użyj filtru, aby wybrać grupę klientów. Po zastosowaniu warunków filtru zobaczysz, ilu klientów znajduje się w wybranym filtrze.
Możesz flirtować segmenty według pól niestandardowych. Dodaj pole niestandardowe w formularzu leadu, aby filtrować segmenty według własnych pól.
Błąd: "Nie określono filtru lejka deala"