top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Utwórz nowy segment

Segment jest podstawowym elementem marketingu CRM Bitrix24. Reprezentuje on grupę klientów, których można wybrać za pomocą filtru z CRM. Dane klientów można również dodać z niestandardowej listy, którą można utworzyć, ręcznie wprowadzając adresy e-mail i numery telefonów.

Po wprowadzeniu wymaganych danych możesz wysyłać wiadomości, reklamy i kampanie e-mailowe do określonych segmentów (grup klientów).

W Marketingu CRM dostępne są trzy typy segmentów:

  1. Gotowe: domyślne grupy, które nie wymagają dodatkowej konfiguracji. Na przykład mogą mieć następujące nazwy: "klienci bez deali" lub "wszyscy klienci i leady".
  2. Dynamiczne: liczba klientów w tych grupach zmienia się w zależności od wybranego warunku, np. "klienci którzy zakupili samochód w tym miesiącu” lub “klienci, którzy skontaktowali się z nami w tym tygodniu”.
  3. Statyczne: dla tych segmentów importujesz listę kontaktów, która nie zmienia się z upływem czasu.

Jak utworzyć segment?

Przejdź do sekcji Marketing CRM> Segmenty> kliknij Utwórz segment.

W wyświetlonym formularzu użyj filtru, aby wybrać grupę klientów. Po zastosowaniu warunków filtru zobaczysz, ilu klientów znajduje się w wybranym filtrze.

Możesz dodać niepożądane kontakty do czarnej listy w sekcji Marketing CRM> Czarna lista. Kampanie Marketingu CRM nie będą wykonywane dla tych kontaktów.

Możesz flirtować segmenty według pól niestandardowych. Dodaj pole niestandardowe w formularzu leadu, aby filtrować segmenty według własnych pól.

Czytaj więcej: Niestandardowe pola w formularzach CRM



Błąd: "Nie określono filtru lejka deala"

Jeśli widzisz ten błąd, kliknij pole Klienci> wybierz lejek deala lub kilka lejków deali> kliknij Wyszukaj.


To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane