top_pl
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Logowanie

Bitrix24Care

Przegląd Marketingu CRM

Witamy w Marketingu CRM Bitrix24!

W Marketingu CRM możesz tworzyć nowe kampanie marketingowe, dodawać segmenty odbiorców kampanii, konfigurować retargetowanie w sieciach reklamowych, a nawet tworzyć własną czarną listę. Użyj górnych kart, aby przełączać się między sekcjami:

Uwaga: Marketing CRM jest dostępny tylko dla subskrybentów planów CRM+, Standard i Professional.

Strona startowa Marketingu CRM

Strona startowa Marketingu CRM pozwala na Tworzenie kampanii marketingowych za pomocą kilku kliknięć:

Dostępne są następujące opcje kampanii marketingowej:

Kampania e-mailowa
Kliknij opcję Kampania e-mailowa, aby wyświetlić stronę z szablonami kampanii. Wybierz szablon kampanii:

W nowym formularzu kampanii e-mailowej dokonaj następujących ustawień:

  • wybierz segment odbiorców i skonfiguruj wykluczenia
  • dodaj temat wiadomości e-mail
  • dodaj treść wiadomości e-mail (tekst), skonfiguruj bloki i projekt
  • skonfiguruj nadawcę
  • ustaw priorytet
  • skonfiguruj parametry odnośnika (parametry utm)
  • dodaj załączniki
  • Po konfiguracji kampanii e-mailowej możesz przetestować ją za pomocą opcji Odbiorcy w trybie testowym. Po prostu dodaj w tym miejscu dowolny adres e-mail, a testowa wiadomość e-mail zostanie wysłana.

Kampania SMS

Kliknij opcję Kampania SMS. Wybierz szablon kampanii i skonfiguruj formularz kampanii sms:

  • wybierz segment odbiorców i skonfiguruj wykluczenia
  • skonfiguruj dostawcę sms i numer
  • dodaj tekst wiadomości sms
  • przetestuj kampanię przed jej uruchomieniem (opcja Odbiorcy w trybie testowym)

Komunikatory

Kliknij opcję Komunikatory. Wybierz szablon kampanii i skonfiguruj formularz:

  • wybierz segment odbiorców i skonfiguruj wykluczenia
  • dodaj tekst wiadomości
Rozgłaszanie dźwiękowe

Wybierz szablon kampanii i skonfiguruj formularz kampanii rozgłaszania dźwiękowego:

  • wybierz segment odbiorców i skonfiguruj wykluczenia
  • wybierz numer, z którego chcesz wykonywać połączenia
  • dodaj tekst do wypowiedzenia
  • skonfiguruj język i głos
  • ustaw szybkość mowy
  • skonfiguruj głośność mowy
  • przetestuj kampanię przed jej uruchomieniem (opcja Odbiorcy w trybie testowym)

Możesz także skonfigurować Retargetowanie w sieciach reklamowych na stronie startowej:

Dostępne sieci reklamowe:

Google AdWords

Podłącz konto Google AdWords i wybierz segment odbiorców:

Reklamy na Facebooku

Podłącz konto reklamowe na Facebooku i wybierz segment odbiorców:

Kampanie Marketingu CRM

Przejdź do sekcji Kampanie, gdzie znajdziesz wszystkie zapisane kampanie. Elementy listy kampanii:

  • nazwa i typ kampanii
  • działania (opcja Wyślij)
  • status
  • statystyki

Reklamy

W sekcji Reklamy wyświetlane są szczegółowe informacje o podłączonych Sieciach reklamowych.

Segmenty

Sekcja Segmenty wyświetla dostępne segmenty odbiorców i pozwala utworzyć nowy segment. Możesz utworzyć nowy segment, filtrując istniejące elementy CRM lub importując nową listę (niestandardową listę adresów e-mail i numerów telefonów).

Moje szablony

Tutaj znajdziesz zapisane szablony kampanii. W tym miejscu możesz również utworzyć własny szablon.

Czarna lista

Tutaj możesz dodać numery/e-maili do czarnej listy.


To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane