Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Jak skonfigurować sekcję Marketing

Marketing to narzędzie do pracy z bazą klientów. Dzięki temu narzędziu możesz tworzyć i zarządzać kampaniami reklamowymi.
Czym jest Marketing w Bitrix24

Przed rozpoczęciem pracy w sekcji Marketing należy ją skonfigurować. W tym celu przejdź do Marketing > Więcej > Ustawienia. Tutaj można:


Ustaw limit wysyłania e-maili

W sekcji Wychodzące wiadomości e-mail wyświetlane są limity wychodzących wiadomości e-mail. Istnieją miesięczne i dzienne limity. Obowiązują one dla wszystkich narzędzi Bitrix24, gdzie można wysyłać e-maile.

Liczba e-maili, które można wysłać z Bitrix24, zależy od planu.
Plany taryfowe

Limit miesięczny. Określ, jaki procent całkowitej liczby e-maili można wykorzystać w kampaniach e-mailowych. Pozostałe e-maile można wysyłać z sekcji CRM i Poczta. Kliknij ołówek i określ procent.

3 W planie taryfowym dostępnych jest 225 000 e-maili, 90% można wykorzystać na kampanie e-mailowe, pozostałe 10% na e-maile z innych sekcji.

Limit dzienny. Domyślnie można wysyłać nie więcej niż tysiąc e-maili dziennie. Jeśli przekroczysz ten limit, najpierw zostanie wysłanych 1000 wiadomości e-mail, a reszta zostanie wysłana następnego dnia.

Dzienny limit może się zmieniać w zależności od reakcji odbiorców. Jeśli klienci nie oznaczają e-maili jako spam, limit się zwiększa, a jeśli je oznaczają, limit się zmniejsza. Jeśli wiele Twoich e-maili zostanie oznaczonych przez klientów jako spam, możliwość wysyłania kampanii może zostać zablokowana.

Usługi pocztowe mogą mieć własne limity na wysyłanie e-maili.
Limity poczty Bitrix24 w zależności od planu


Skonfiguruj parametry kampanii

W sekcji Więcej można ustawić ograniczenie na czas wysyłania kampanii oraz włączyć śledzenie przeczytania e-maili i kliknięć linków.

Opcje czasowe. Wybierz czas rozpoczęcia i zakończenia kampanii. Na przykład ustaw opcję wysyłania w godzinach pracy, kiedy klienci najczęściej sprawdzają pocztę.

Zaznacz pole obok opcji. Wybierz Zmień, określ czas i kliknij Zapisz.

7 Kampanie będą wysyłane od 09:00 do 18:00

Śledzenie poczty elektronicznej i linków. Włącz opcję, aby dowiedzieć się, ilu klientów przeczytało Twój e-mail i kto kliknął zawarty w nim link.

Śledzenie kliknięć linków w e-mailach w Marketingu działa tylko przy włączonej opcji w ustawieniach Bitrix24.
Jak śledzić kliknięcia linków w wiadomościach e-mail

Dowiedz się o ograniczeniach dotyczących połączeń informacyjnych

W sekcjach Wychodzące połączenia i Wychodzące połączenia audio wyświetlane jest ograniczenie: nie więcej niż pięć połączeń informacyjnychPołączenia informacyjne to typ kampanii, który można wykorzystać do automatycznego dzwonienia do klientów. Piszesz tekst, a Bitrix24 konwertuje go na głos i dzwoni pod wymagane numery. lub połączeń audioPołączenia audio to typ kampanii, którego można używać do automatycznego dzwonienia do klientów za pomocą nagranej wcześniej wiadomości głosowej. jednocześnie z interwałem 15 minut. Kampania zostanie uruchomiona dla pierwszych pięciu połączeń, następnie będzie 15-minutowa przerwa, po niej kolejne pięć połączeń i tak dalej, aż do zakończenia listy numerów.

Aby wykonywać połączenia informacyjne i audio z Bitrix24, należy podłączyć Telefonię.
Jak zacząć dzwonić z Bitrix24

W skrócie:

  • Przed rozpoczęciem pracy w sekcji Marketing należy ją skonfigurować. W tym celu przejdź do Marketing > Więcej > Ustawienia.
  • W sekcji Wychodzące wiadomości e-mail wyświetlane są limity wychodzących wiadomości e-mail. Określ, jaki procent całkowitej liczby e-maili można wykorzystać w kampaniach e-mailowych.
  • Domyślnie można wysyłać nie więcej niż tysiąc e-maili dziennie. Jeśli przekroczysz ten limit, najpierw zostanie wysłanych 1000 wiadomości e-mail, a reszta zostanie wysłana następnego dnia.
  • W sekcji Więcej można ustawić ograniczenie na czas wysyłania kampanii oraz włączyć śledzenie przeczytania e-maili i kliknięć linków.
  • W sekcjach Wychodzące połączenia i Wychodzące połączenia audio wyświetlane jest ograniczenie: nie więcej niż pięć połączeń informacyjnych i połączeń audio jednocześnie z interwałem 15 minut. Kampania zostanie uruchomiona dla pierwszych pięciu połączeń, następnie będzie 15-minutowa przerwa, po niej kolejne pięć połączeń i tak dalej, aż do zakończenia listy numerów.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo