top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Statusy i pola rozwijane

Podczas pracy w Bitrix24 CRM możesz napotkać różne statusy i pola rozwijane, w tym statusy leadów, typy kontaktów, etapy deali, statusy faktur itp.

Możesz skonfigurować statusy i pola rozwijane w sekcji CRM> Ustawienia> Podstawowe> Statusy i pola rozwijane.

Statusy leadów i etapy deali

Przed rozpoczęciem korzystania z Bitrix24 CRM musisz skonfigurować statusy leadów i etapy deali.

Tutaj możesz dodawać, usuwać, edytować i zmieniać kolory statusów/etapów.

Istnieje kilka obowiązkowych statusów/etapów, których nie można usunąć:
  • status/etap początkowy;
  • statusy/etapy końcowe: skonwertowane i śmieciowy.

Możesz także zmienić kolejność statusów/etapów. Aby to zrobić, po prostu przeciągnij i upuść status/etap.

Aby dodać nowy status, kliknij Dodaj status.

W przypadku statusów leadów i faktur, etapów deali i ofert dostępny jest podgląd skali i podgląd lejka. Za pomocą tych podglądów zobaczysz, jak będą wyglądać raporty analityczne.

Typy kontaktów, typy firm, typy deali, branża itp.

Możesz łatwo skonfigurować typy kontaktów, firm, deali itp. Po prostu dodaj tyle pól, ile potrzebujesz, określ nazwę pól, zmień kolejność i to wszystko!

Typy kontaktów, typy firm itp. będą dostępne w odpowiednim formularzu elementu CRM.


To pomogło
Dzięki :)
To nie pomogło
Przykro nam :(
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane
Komentarz