CRM ma sekcję Statusy i pola rozwijane, w której możesz skonfigurować etapy i statusy elementów CRM, a także wartości niektórych pól systemowych.
Przejdź do CRM> Ustawienia CRM> Podstawowe i kliknij Statusy i pola rozwijane.
Etapy i statusy
W CRM deale mają etapy, podczas gdy leady, oferty i faktury mają etapy zwane statusami. Tutaj możesz dodawać, usuwać i edytować statusy/etapy.
Możesz zmienić kolor etapu, wybrać domyślną nazwę lub wymyślić własną. Aby to zrobić, kliknij ołówek obok nazwy etapu.
Istnieje kilka obowiązkowych statusów/etapów, których nie można usunąć:
- status/etap początkowy;
- statusy/etapy końcowe: skonwertowane i śmieciowy.
Źródła
Źródła to wartości pola Źródło w leadach, dealach, kontaktach i firmach. Źródła wskazują, skąd klient się dowiedział o Twojej firmie.
Źródła można podzielić na dwa typy: systemowe i niestandardowe. Możesz zmienić nazwę wszystkich źródeł, klikając ołówek. W razie potrzeby możesz usunąć źródła niestandardowe, klikając krzyżyk. Nie można usunąć pól systemowych.
Źródło jest wyświetlane w formularzu elementu.
Inne pola systemowe
Możesz również skonfigurować inne pola systemowe w katalogach: Typ kontaktu/firmy, Pracownicy, Branża, Typ deala, Pozdrowienia, Typ wydarzenia, Statusy połączeń, Katalog dokumentów.
Wszystkie te pola są konfigurowane w taki sam sposób jak źródła. Możesz zmienić nazwy wszystkich wartości na liście, a jeśli wartość jest niestandardowa, możesz ją usunąć.