Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Statusy i pola rozwijane

CRM ma sekcję Statusy i pola rozwijane, w której możesz skonfigurować etapy i statusy elementów CRM, a także wartości niektórych pól systemowych.

Przejdź do CRM> Ustawienia CRM> Podstawowe i kliknij Statusy i pola rozwijane.


Etapy i statusy

W CRM deale mają etapy, podczas gdy leady, oferty i faktury mają etapy zwane statusami. Tutaj możesz dodawać, usuwać i edytować statusy/etapy.

W dealach możesz konfigurować etapy dla każdego lejka sprzedażowego.

Możesz zmienić kolor etapu, wybrać domyślną nazwę lub wymyślić własną. Aby to zrobić, kliknij ołówek obok nazwy etapu.

Istnieje kilka obowiązkowych statusów/etapów, których nie można usunąć:

  • status/etap początkowy;
  • statusy/etapy końcowe: skonwertowane i śmieciowy.

Źródła

Źródła to wartości pola Źródło w leadach, dealach, kontaktach i firmach. Źródła wskazują, skąd klient się dowiedział o Twojej firmie.

Na przykład jeśli kontakt został utworzony po rozmowie, to źródłem będzie Połączenie.

Źródła można podzielić na dwa typy: systemowe i niestandardowe. Możesz zmienić nazwę wszystkich źródeł, klikając ołówek. W razie potrzeby możesz usunąć źródła niestandardowe, klikając krzyżyk. Nie można usunąć pól systemowych.

Źródło jest wyświetlane w formularzu elementu.


Inne pola systemowe

Możesz również skonfigurować inne pola systemowe w katalogach: Typ kontaktu/firmy, Pracownicy, Branża, Typ deala, Pozdrowienia, Typ wydarzenia, Statusy połączeń, Katalog dokumentów.

Wszystkie te pola są konfigurowane w taki sam sposób jak źródła. Możesz zmienić nazwy wszystkich wartości na liście, a jeśli wartość jest niestandardowa, możesz ją usunąć.

Wypełnienie tych informacji w elementach CRM pomoże Ci segmentować bazę klientów. Czytaj więcej: Jak segmentować bazę klientów.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo