top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Kosz CRM

Usunięty element CRM możesz znaleźć w koszu. Tutaj możesz go trwale usunąć lub przywrócić do systemu.

Kontakty, firmy, deale i leady najpierw trafiają do kosza.

Jak to działa?

Kliknij CRM> Kosz.

Lista elementów zawiera wszystkie informacje o usuniętych elementach: identyfikator, nazwę, typ elementu, datę usunięcia i kto usunął element.

Usunięty element może wyświetlać tylko ten użytkownik, który usunął ten element. Jednak administratorzy mają dostęp do wszystkich usuniętych elementów.

Możesz filtrować elementy według daty, typu itp. Na przykład wyświetl elementy usunięte w tym tygodniu.

Każdy element można trwale usunąć lub przywrócić do systemu.

Tylko administrator może trwale usunąć elementy.
Opcja odzyskiwania jest dostępna dla subskrybentów planów Start+, CRM+, Standard i Professional.

To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane