Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Lista wyjątków

Czasami otrzymujesz prywatne wiadomości na firmowy adres e-mail lub prywatne połączenia na służbowy telefon. Informacje te są automatycznie dodawane do CRM. Ale te połączenia lub e-maile nie są od klientów, więc nie powinny być w CRM. W Bitrix24 możesz rozwiązać ten problem za pomocą narzędzia Wyjątki.

Przejdź do CRM> Ustawienia> Ustawienia CRM> Inne> Wyjątki.

Kliknij Dodaj do listy, aby dodać nowy wyjątek.

Wprowadź numer telefonu lub adres e-mail, który chcesz dodać do wyjątków. Możesz także dodawać komentarze. Aby to zrobić, wpisz komentarz po numerze/adresie e-mail oddzielony średnikiem i kliknij Importuj.

Przykład:

test@test.pl

jankowalski@test.pl;Kierownik działu sprzedaży Jan Kowalski

Wszystko jest gotowe. Teraz wiadomości z tych adresów i numerów nie będą zapisywane w CRM.

Lista wyjątków działa tylko w przypadku nowych wiadomości e-mail. Jeśli wiadomość e-mail jest odpowiedzią, to dane trafią do CRM.

Wiadomości e-mail i połączenia nie są całkowicie blokowane. Nadal będą zapisywane w statystykach skrzynek pocztowych i Telefonii.

Lista wyjątków w formularzu elementu CRM

Możesz dodać dane do listy wyjątków bezpośrednio w formularzu leadu lub deala. Kliknij koło zębate i kliknij Dodaj do wyjątków.

W takim przypadku Bitrix24 usunie aktualny lead, deal lub kontakt.

Wszystkie numery telefonów i adresy e-mail leadów zostaną dodane do listy wyjątków. Może to być przydatne, jeśli korzystasz z powtarzalnych leadów. Dodaj lead do wyjątków, a na jego podstawie nie zostanie utworzony powtarzalny lead.

Czytaj więcej: Powtarzalne leady.

Lista wyjątków w ustawieniach Telefonii

Kliknij CRM> Dodatki> Telefonia.

Następnie kliknij Konfiguruj numery i wybierz numer z listy.

W sekcji Integracja systemu CRM kliknij Edytuj wyjątki CRM.

Otworzy się lista wyjątków, do której możesz dodać numery telefonów.

Uprawnienia dostępu do listy wyjątków

Aby skonfigurować uprawnienia dostępu do listy wyjątków, przejdź do CRM> Ustawienia> Ustawienia CRM> Uprawnienia dostępu.

Czytaj więcej: Uprawnienia dostępu do CRM.

Każda rola ma możliwość przyznania lub ograniczenia dostępu do listy wyjątków. Wybierz jedną z opcji i zapisz zmiany.

Działania z listą wyjątków

Możesz skorzystać z filtra, aby znaleźć potrzebne numery i adresy e-mail.

Aby usunąć telefon lub adres e-mail z listy wyjątków, wybierz z menu opcję Usuń z wyjątków.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo