Czasami otrzymujesz prywatne wiadomości na firmowy adres e-mail lub prywatne połączenia na służbowy telefon. Informacje te są automatycznie dodawane do CRM. Ale te połączenia lub e-maile nie są od klientów, więc nie powinny być w CRM. W Bitrix24 możesz rozwiązać ten problem za pomocą narzędzia Wyjątki.
Jak dodać numer telefonu lub e-mail do wyjątków?
- Otwórz CRM> Ustawienia> Inne> Wyjątki.
- Kliknij Dodaj do listy, aby dodać nowy wyjątek.
- Wprowadź numer telefonu lub adres e-mail, który chcesz dodać do wyjątków. Użyj średnika, aby zostawić swoje komentarze. Na dole strony zobaczysz szczegółową instrukcję.
- Wszystko jest gotowe. Teraz wiadomości z tych adresów i numerów nie dostaną się do CRM.
Tylko administrator może dodawać kontakty do wyjątków.
Jak utworzyć nowy wyjątek w formularzu leadu?
Możesz dodać lead do wyjątków w formularzu leadu.
Po dodaniu numeru telefonu i e-maila do wyjątków, lead zostanie usunięty. Nowy lead nie zostanie utworzony, nawet gdy otrzymasz połączenie z tego numeru. Jest to bardzo przydatna funkcja, jeśli używasz Powtarzalnych leadów