top_pl
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Logowanie

Bitrix24Care

Lista wyjątków

Czasami otrzymujesz prywatne wiadomości na firmowy adres e-mail lub prywatne połączenia na służbowy telefon. Informacje te są automatycznie dodawane do CRM. Ale te połączenia lub e-maile nie są od klientów, więc nie powinny być w CRM. W Bitrix24 możesz rozwiązać ten problem za pomocą narzędzia Wyjątki.

Jak dodać numer telefonu lub e-mail do wyjątków?

  • Otwórz CRM> Ustawienia> Inne> Wyjątki.
  • Kliknij Dodaj do listy, aby dodać nowy wyjątek.
  • Wprowadź numer telefonu lub adres e-mail, który chcesz dodać do wyjątków. Użyj średnika, aby zostawić swoje komentarze. Na dole strony zobaczysz szczegółową instrukcję.
  • Wszystko jest gotowe. Teraz wiadomości z tych adresów i numerów nie dostaną się do CRM.
Tylko administrator może dodawać kontakty do wyjątków.

Jak utworzyć nowy wyjątek w formularzu leadu?

Możesz dodać lead do wyjątków w formularzu leadu.

Po dodaniu numeru telefonu i e-maila do wyjątków, lead zostanie usunięty. Nowy lead nie zostanie utworzony, nawet gdy otrzymasz połączenie z tego numeru. Jest to bardzo przydatna funkcja, jeśli używasz Powtarzalnych leadów


To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane