Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Wybierz domyślny kraj dla pola Telefon

Usprawniliśmy działanie pola Telefon w formularzu elementu CRM:

check Teraz podczas wybierania numeru telefonu CRM automatycznie określi kraj według kodu.

check Teraz możesz również ustawić domyślny kraj, dzięki czemu nie będziesz już musiał wpisywać numeru kierunkowego kraju podczas zapisywania kontaktów klientów.


Jak to działa

Aby znaleźć kod potrzebnego kraju, kliknij flagę w polu Telefon i wybierz opcję z listy.

Możesz znaleźć kraj według nazwy. Zacznij wpisywać nazwę, a kod pojawi się na liście.

Jeśli CRM nie może rozpoznać kodu kraju lub pole jest puste, zamiast flagi zostanie wyświetlona ikona globusa.

W ustawieniach pola pojawił się parametr Domyślny kraj. Domyślny kraj zależy Twojej strefy domeny.

Na przykład, jeśli domyślnym krajem jest Polska, w polu Telefon zawsze będzie wyświetlany kod +48.

Jeśli wybierzesz opcję Nie określono domyślnego kraju, za każdym razem będziesz musiał wprowadzać kod kraju.

Ta opcja jest przydatna, jeśli pracujesz z klientami z różnych krajów.


Pole Telefon w zależności od widoku formularza elementu CRM

Po wybraniu kraju w polu Domyślny kraj wartość ta zostanie powiązana z widokiem formularza, zarówno wspólnym, jak i osobistym.

Przykład: wybrałeś domyślny kraj Polska we wspólnym widoku formularza. Wszyscy użytkownicy będą widzieć kod Polski w polu Telefon, dopóki nie przełączą się na Niestandardowy widok.

Jeśli użytkownik zmieni domyślny kraj w widoku Niestandardowy widok, te ustawienia będą dotyczyć tylko tego użytkownika.

Czytaj więcej:


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo