Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Skonfiguruj pola w formularzach elementów CRM

Przy dodawaniu nowego leada/dealu/kontaktu należy wypełnić pola formularza elementu CRM.

Jak konfigurować pola w formularzach elementów CRM

Formularz elementu CRM składa się z sekcji, które składają się z pól.

Możesz zmienić kolejność pól lub ukryć pola, których nie używasz. Wystarczy kliknąć przycisk Zmień:

Użyj przycisku po lewej stronie, aby zmienić kolejność pól. Kliknij przycisk koła zębatego > Ukryj, aby ukryć wybrane pole.

Opcja „Pokaż zawsze”

Domyślnie podczas przeglądania elementu CRM widzisz tylko pola, które zostały wypełnione. Na przykład jeśli podczas dodawania nowego leadu wypełniono tylko pole Nazwisko, pola Imię i Drugie imię nie będą wyświetlane.

Ale czasami trzeba zostawić puste pole i wypełnić je później. W takim przypadku kliknij przycisk z kołem zębatym i włącz opcję Pokaż zawsze:

Lub aktywuj tę opcję przy dodawaniu nowego pola:

Pole to zostanie wyświetlone nawet jeśli nie jest wypełnione.

Wystarczy, że klikniesz na to pole, aby je wypełnić.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo