Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Jak dostosować pozycje menu w formularzu elementu CRM

W formularzu CRM możesz dostosować pozycje menu. Jeśli nie korzystasz z workflow, reguł automatyzacji, aplikacji lub Zoom, możesz usunąć te pozycje z menu.

Możesz dostosować pozycje dla następujących elementów:

  • Leady
  • Deale
  • Kontakty
  • Firmy
  • Oferty

Jak to działa?

Otwórz formularz elementu CRM. Możesz dostosować pozycje menu głównego i pozycje osi czasu.

Aby dostosować punkty menu, kliknij Więcej> Konfiguruj menu.

Każdy pracownik może dostosować formularz elementu CRM według swoich potrzeb. Administrator może dostosować ogólny wygląd formularzy elementów CRM. Czytaj więcej w artykułach: Widoki formularzy w CRM i Formularze elementów CRM.

Przeciągnij i upuść element menu, jeśli chcesz przenieść go w inne miejsce.

Możesz ukryć niepotrzebne elementy menu. Kliknij przycisk ołówka> wybierz Ukryj.

Ukryty element zostanie przeniesiony do sekcji Więcej. Tutaj możesz również wrócić do domyślnego widoku menu, klikając Wyzeruj menu.

Możesz dostosować pozycje menu na osi czasu w ten sam sposób.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo