Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Widoki formularzy elementów w CRM

Widoki CRM to narzędzie, które pozwala dostosować widok formularza elementu CRM do potrzeb konkretnych pracowników i działów.

Przykład:
  • Dla pracowników Call Center ważne jest, aby formularz elementu CRM posiadał pola, w których można wprowadzić podstawowe informacje o kliencie: imię, nazwisko, numer telefonu i e-mail.
  • A pracownicy działu sprzedaży mogą następnie uzupełnić dane dotyczące produktu i kwoty deala, terminu spotkania i życzeń klienta.

Możesz dostosować widok formularza elementu CRM dla operatorów Call Center i menedżerów sprzedaży:

Call Center Dział sprzedaży
1.png 2.png  

Przeczytaj więcej o konfigurowaniu formularza elementu CRM w następujących artykułach:


Jak dodać nowy widok

  • Tylko administratorzy Bitrix24 mogą dodawać, edytować lub usuwać widok formularza elementu CRM.
  • Widoki są konfigurowane osobno dla każdego lejka sprzedażowego.

Aby utworzyć nowy widok formularza elementu CRM, wykonaj następujące kroki:

  1. Otwórz formularz elementu CRM.
  2. Przewiń w dół i kliknij nazwę widoku.
  3. Wybierz Nowy widok w menu.
  4. Określ nazwę widoku i wybierz pracowników, którzy będą mieli ten widok.
  5. Możesz także włączyć opcję Ustaw ten widok dla wybranych użytkowników. W takim przypadku nowy widok zostanie natychmiast zastosowany dla wybranych pracowników.
  6. Jeśli nie zaznaczysz tego pola, widok będzie dostępny dla pracowników określonych w ustawieniach, ale będą oni musieli sami włączyć ten widok w formularzu elementu CRM.

  7. Następnie kliknij Zapisz i skonfiguruj pola dla tego widoku formularza elementu CRM.

W razie potrzeby użytkownicy mogą w dowolnym momencie przełączyć się do widoku Niestandardowy widok lub Wspólny (Standardowy) widok formularza.

Widok wspólny (Standardowy) a Niestandardowy widok

  • Wspólny (Standardowy) widok jest odpowiedni dla firm, które używają określonego zestawu pól we wszystkich działach.
  • Mój widok dotyczy tylko konkretnych pracowników. Możesz skonfigurować niestandardowy formularz dla każdego działu.

Jak zmienić lub usunąć widok

Lista dostępnych widoków jest różna dla leadów, deali, kontaktów i firm.

Otwórz formularz potrzebnego elementu CRM i kliknij koło zębate w prawym górnym rogu. Wybierz opcję Edytuj/Usuń widok.

Aby dodać nowego użytkownika do widoku, kliknij przycisk +.

Aby edytować lub usunąć widok, zaznacz pole i wybierz odpowiednie działanie.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo