top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Widoki formularzy w CRM

Widoki CRM to narzędzie, które pozwala skonfigurować formularz klienta dla określonych pracowników i działów.
Przykład:
  • Operator Call Center wpisuje imię i nazwisko klienta oraz potencjalną wartość biznesową.
  • Menedżer sprzedaży planuje spotkanie z klientem, dodaje datę i adres.

Możesz skonfigurować formularze klienta dla operatorów Call Center i menedżerów sprzedaży:

Call Center Dział sprzedaży
1.png 2.png  

Widok wspólny vs Widoki niestandardowe

  • Wspólny widok jest odpowiedni dla firm, które używają okrelonego zestawu pól we wszystkich działach.
  • Widok niestandardowy dotyczy tylko określonych pracowników. Możesz skonfigurować niestandardowy formularz dla każdego działu.

Jak dodać widok?

Tylko administrator konta Bitrix24 może dodawać i modyfikować widoki CRM.

Otwórz formularz i przewiń w dół. Kliknij opcję Wspólny widok formularza> Nowy widok.

Możesz dodawać widoki leadów, deali, kontaktów i firm.

Wpisz nazwę widoku i wybierz pracowników, którzy będą mieli do niego dostęp.

Określeni pracownicy zobaczą zestaw pól, które dodałeś podczas tworzenia tego widoku.

Edytuj lub usuń widok

Aby zmienić zestaw pól dostępnych w widoku, wybierz ten widok w formularzu i dostosuj pola. Ustawienia zostaną automatycznie zastosowane do każdego użytkownika, który ma dostęp do tego widoku.

Użytkownik może przełączać się między trybami Mój widok a Wspólny widok formularza. Możesz zdefiniować dostęp do pól niestandardowych.

Aby zarządzać widokami, kliknij nazwę widoku> Edytuj\Usuń widok.

W oknie, które się otworzy, zobaczysz pracowników należących do widoku. Kliknij +, aby usunąć lub dodać użytkowników.

Aby zarządzać widokami innych elementów CRM, otwórz odpowiedni formularz elementu (leadu, kontaktu lub firmy).

Aby usunąć widok, zaznacz go i kliknij Usuń.


To pomogło
Dzięki :)
To nie pomogło
Przykro nam :(
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane
Komentarz