Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Kontakty

Kontakt to jeden z głównych elementów CRM. Kontaktem może być partner biznesowy, osoba fizyczna, przedstawiciel firmy lub klient.

Przechowując kontakty w CRM, możesz analizować swoją bazę klientów, tworzyć newsletter z najlepszymi ofertami miesiąca i udzielać zniżki swoim ulubionym klientom.

Możesz znaleźć listę kontaktów w sekcji CRM> Klienci> Kontakty.


Lista kontaktów

W sekcji Kontakty zobaczysz listę wszystkich dodanych kontaktów. Lista kontaktów zawiera podstawowe informacje o osobie - jej imię i nazwisko, bieżące działania, datę powstania oraz ścieżkę klienta, która jest monitorowana przez Sales Intelligence.

Czytaj więcej: Widok listy w CRM.

Użyj paska wyszukiwania, aby znaleźć potrzebny kontakt. Wyszukiwanie opiera się na informacjach z kontaktu, na przykład możesz znaleźć klienta według nazwy, numeru telefonu lub adresu e-mail.

Czytaj więcej: Wyszukiwanie w Bitrix24 CRM.

Kliknij koło zębate, aby zobaczyć ważne funkcje: import i eksport kontaktów, kontrola duplikatów itp.

Czytaj więcej:

Możesz dowiedzieć się, ile kontaktów jest w Twoim CRM, klikając opcję Pokaż ilość na dole strony.


Jak pracować z kontaktami?

Aby dodać kontakt, kliknij odpowiedni przycisk i wypełnij wymagane pola w formularzu.

Czytaj więcej: Jak dodać kontakt.

Formularz kontaktu składa się z kilku sekcji, w których możesz przechowywać szczegółowe informacje o kliencie. Na osi czasu możesz zobaczyć powiązanie z innymi elementami CRM.

Możesz dostosować formularz kontaktu do potrzeb Twojej firmy.

Czytaj więcej:

Wyobraź sobie, że jesteś właścicielem serwisu samochodowego, a teraz masz promocję na oleje do samochodów określonej marki. Mając te informacje w kontakcie, możesz wysłać e-maile tylko do właścicieli samochodów tej marki. Klienci zapoznają się z ofertą i skontaktują się z Twoją firmą. Natomiast właściciele innych samochodów nie otrzymają od Ciebie nieaktualnych e-maili.

Przeczytaj ten artykuł, aby dowiedzieć się, jak utworzyć pole niestandardowe.


Działania z kontaktami

Za pomocą menu kontekstowego, możesz wykonywać standardowe czynności - otwierać, kopiować i usuwać kontakt. Na podstawie kontaktu możesz utworzyć deal, ofertę lub fakturę, dodać wydarzenie, wysłać e-mail lub zaplanować działanie.

Jeśli chcesz edytować kilka kontaktów, zaznacz je i wybierz potrzebne działanie.

Czytaj więcej: Działania grupowe w CRM.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo