Możesz wysyłać wiadomości SMS do swoich klientów bezpośrednio z Bitrix24 CRM za pomocą integracji Twilio.
Utwórz nowe konto Twilio
Najpierw musisz utworzyć nowe konto Twilio (w przypadku, gdy jeszcze go nie masz).
Przejdź do twilio.com> kliknij przycisk Sign up w prawym górnym rogu.
Wypełnij formularz i kliknij przycisk Start your free trial.
Zweryfikuj swój adres e-mail.
Podaj swój numer telefonu i kliknij Verify. Następnie wprowadź kod weryfikacyjny, który został wysłany na podany numer.
Nastąpi przekierowanie do konsoli Twilio, gdzie można uzyskać nowy numer telefonu Twilio. Kliknij Get a Trial Number.
Zobaczysz swój nowy numer telefonu Twilio w wyskakującym okienku. Kliknij Choose this Number.
Kliknij Done.
Następnie kliknij przycisk z trzema kropkami> Programmable SMS.
Kliknij Settings> Geo Permissions i wybierz lokalizacje, do których chcesz wysyłać wiadomości SMS.
Przejdź do pulpitu nawigacyjnego konsoli Twilio i skopiuj ACCOUNT SID i AUTH TOKEN.
Skonfiguruj integrację Bitrix24 i Twilio
Otwórz swoje konto Bitrix24> kliknij CRM> Ustawienia> Integracja> Powiadomienia SMS za pośrednictwem twilio.com.
Wklej ACCOUNT SID i AUTH TOKEN do odpowiednich pól i kliknij Połącz.
Po pomyślnym połączeniu Twilio z Bitrix24 możesz rozpocząć wysyłanie wiadomości SMS bezpośrednio z Bitrix24 CRM.
Jak to działa?
Aby wysyłać wiadomości z Bitrix24, otwórz element CRM (lead, deal, kontakt lub firma), przejdź do sekcji SMS, wprowadź tekst wiadomości i kliknij Wyślij.
Jeśli masz kilka numerów Twilio podłączonych do Bitrix24 CRM, możesz wybrać numer, z którego zostanie wysłany SMS.