Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Błędy podczas wysyłania wiadomości SMS

Podczas wysyłania wiadomości SMS do klientów mogą wystąpić błędy. Najczęściej błędy występują po stronie usługi, z której korzystasz. Jeśli błędnie zapisałeś dane w formularzu CRM, poinformujemy Cię o tym.

Aby dowiedzieć się, na czym polega problem, najedź kursorem na ikonę błędu. CRM wyświetli opis błędu.


Ponieważ przekazujemy tylko numer telefonu dostawcy, jedynym błędem z naszej strony może być: Podano nieprawidłowy numer. Sprawdź liczbę znaków i kod kraju. Po naprawieniu błędu ponownie wyślij SMS-a.

Numer musi być zapisany w formacie międzynarodowym: znak plus +, po którym następuje numer kierunkowy kraju i numer telefonu. Na przykład +48 123456789.

Błędy po stronie dostawcy

Wszystkie inne błędy występują po stronie dostawcy. Najczęstszym błędem jest Nie ma wystarczających środków na koncie osobistym. Doładuj konto i kontynuuj korzystanie z usług.

Jeśli nie widzisz tekstu błędu po najechaniu kursorem na błąd, skontaktuj się z pomocą techniczną dostawcy.


Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo