Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Błędy podczas wysyłania wiadomości SMS

Podczas wysyłania wiadomości SMS do klientów mogą wystąpić błędy. Najczęściej błędy występują po stronie usługi, z której korzystasz. Jeśli błędnie zapisałeś dane w formularzu CRM, poinformujemy Cię o tym.

Aby dowiedzieć się, na czym polega problem, najedź kursorem na ikonę błędu. CRM wyświetli opis błędu.


Ponieważ przekazujemy tylko numer telefonu dostawcy, jedynym błędem z naszej strony może być: Podano nieprawidłowy numer. Sprawdź liczbę znaków i kod kraju. Po naprawieniu błędu ponownie wyślij SMS-a.

Numer musi być zapisany w formacie międzynarodowym: znak plus +, po którym następuje numer kierunkowy kraju i numer telefonu. Na przykład +48 123456789.

Błędy po stronie dostawcy

Wszystkie inne błędy występują po stronie dostawcy. Najczęstszym błędem jest Nie ma wystarczających środków na koncie osobistym. Doładuj konto i kontynuuj korzystanie z usług.

Jeśli nie widzisz tekstu błędu po najechaniu kursorem na błąd, skontaktuj się z pomocą techniczną dostawcy.


Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo