Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Wolne terminy w Kalendarzu

Wolne terminy to niezajęte przedziały czasowe w Twoim kalendarzu, w których możesz planować spotkania i wydarzenia. Możesz udostępnić wolne terminy użytkownikom zewnętrznym: swoim klientom, kontrahentom lub partnerom. Użytkownik zewnętrzny będzie mógł wybrać w Twoim harmonogramie dostępny dzień i godzinę, aby zaplanować spotkanie. Następnie możesz potwierdzić lub anulować spotkanie zaplanowane przez użytkownika zewnętrznego.

Kontakty, którym udostępniasz swój harmonogram, widzą tylko wolne terminy w Twoim kalendarzu. To narzędzie nie zapewnia dostępu do samego kalendarza, tytułów i opisów wydarzeń.

Spis treści artykułu:

Jak udostępnić wolne terminy użytkownikom zewnętrznym

Udostępnij harmonogram swojego kalendarza partnerom i klientom.

Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Przejdź do sekcji Mój kalendarz i kliknij przełącznik, aby włączyć wolne terminy. Link do Twojego harmonogramu zostanie skopiowany automatycznie. Wyślij go do użytkownika zewnętrznego w dowolny dogodny sposób.

Korzystając z linku, użytkownik zewnętrzny będzie mógł wybrać w Twoim kalendarzu dostępny dzień i godzinę w celu utworzenia spotkania.

W dolnym menu przejdź do sekcji Menu i otwórz Kalendarz. Dotknij ikony wolnych terminów w prawym górnym rogu.

Stuknij Udostępnij terminy i wyślij swój harmonogram do użytkownika zewnętrznego pocztą lub za pośrednictwem komunikatorów internetowych.


Co zobaczą odbiorcy

Sprawdź, co zobaczą użytkownicy zewnętrzni.

Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Klikając link, użytkownik zewnętrzny będzie mógł wybrać w Twoim kalendarzu wolny dzień i godzinę, aby umówić się na spotkanie.

Możesz sprawdzić, co zobaczy odbiorca, klikając Utwórz spotkanie testowe.

Kliknij Co zobaczą moje kontakty i utwórz spotkanie testowe.


Jak edytować wydarzenie

Wydarzenie utworzone przez użytkownika pojawi się w Twoim kalendarzu Bitrix24. Edytując go, możesz:

  • zmienić nazwę wydarzenia
  • dodać salę konferencyjną
  • dodać uczestników

Nie możesz edytować daty i godziny wydarzenia, ale w razie potrzeby możesz go anulować. Jeśli anulujesz spotkanie, użytkownik zewnętrzny otrzyma o tym powiadomienie e-mailem, który został podany w szczegółach wydarzenia.

Administrator Bitrix24 może edytować datę i godzinę wydarzenia utworzonego przez użytkownika zewnętrznego. Nie zalecamy jednak zmiany tych danych, ponieważ użytkownik zewnętrzny może przeoczyć te informacje. Jeśli chcesz przełożyć wydarzenie, anuluj istniejące spotkanie w kalendarzu i wyślij użytkownikowi zewnętrznemu nowy link do wolnych terminów, aby mógł wybrać inny dzień i godzinę.

Do przeprowadzenia wydarzenia oferujemy narzędzie Wideokonferencje HD.
Wideokonferencje HD


Ustal dogodny harmonogram spotkań

Określ dni tygodnia, w których użytkownicy zewnętrzni mogą rezerwować wolne terminy. Możesz na przykład wybrać harmonogram pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–18:00.

Przeglądarka
Aplikacja mobilna

W sekcji Dostępne terminy podziel przedziały czasowe na równe okresy, w których będzie można dokonać rezerwacji.

W sekcji Dostępne terminy określ dni i godziny, w których użytkownicy mogą planować wydarzenia.


Jak dodać współpracownika do wydarzenia z użytkownikiem zewnętrznym

Zaproś swoich współpracowników na spotkanie z użytkownikami zewnętrznymi. W takim przypadku pod uwagę będzie brany harmonogram wszystkich uczestników wydarzenia.

Kliknij Dodaj +, wybierz pracowników z listy i skopiuj link. Harmonogram współpracowników będzie również brany pod uwagę w kalendarzu.

Wyślij użytkownikowi zewnętrznemu link do wolnych terminów w dowolny dogodny sposób. Wolne terminy w harmonogramie zostaną wyświetlone z uwzględnieniem dostępności wszystkich zaproszonych współpracowników.

W sekcji Wspólne terminy znajdziesz wszystkie wcześniej utworzone linki do wspólnych wydarzeń ze współpracownikami i użytkownikami zewnętrznymi.

Opcja ta ułatwia organizowanie regularnych wydarzeń ze współpracownikami. Na przykład menedżer HR, który zaprasza kierownika działu na rozmowę z kandydatami, może skopiować poprzedni wspólny link z tym kierownikiem i wysłać go nowemu kandydatowi.

Domyślnie linki na liście są ułożone według częstotliwości użycia, ale możesz je posortować według daty utworzenia.


Jak zablokować dostęp do kalendarza użytkownikom zewnętrznym

Przeglądarka
Aplikacja mobilna
Zablokuj dostęp do wspólnych terminów

Aby zablokować dostęp do wspólnych terminów kalendarza, kliknij Usuń x obok linku.


Zablokuj dostęp do wszystkich linków

Aby zablokować dostęp do wszystkich linków, wyłącz Wolne terminy. Jeśli włączysz tę opcję ponownie, zostanie utworzony nowy link, a poprzednie staną się niedostępne.

Wyłącz opcję Wolne terminy i zablokuj dostęp do wszystkich linków. Jeśli włączysz tę opcję ponownie, zostanie utworzony nowy link, a poprzednie staną się niedostępne.


W skrócie
  • Wolne terminy to niezajęte przedziały czasowe w Twoim kalendarzu, w których możesz planować spotkania i wydarzenia. Udostępniasz harmonogram swojego kalendarza, a użytkownik zewnętrzny wybiera wolny dzień i godzinę spotkania.
  • Określ dni tygodnia, w których użytkownicy zewnętrzni mogą rezerwować wolne terminy oraz określ długość spotkania.
  • Wszystkie wydarzenia zaplanowane przez użytkownika zewnętrznego pojawią się w Twoim kalendarzu.
  • Zaproś swoich współpracowników pracujących w Bitrix24 na spotkanie z użytkownikami zewnętrznymi.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo