Wideokonferencje są teraz dostępne w Bitrix24. Komunikuj się z klientami, omawiaj zamówienia i zadania. Utwórz wideokonferencję i udostępnij link uczestnikom konferencji.
Jak utworzyć wideokonferencję?
Podczas pracy z wideokonferencją możesz dzwonić do użytkowników, którzy nie są zarejestrowani w Twoim Bitrix24.
Jeśli subskrybujesz komercyjny plan taryfowy, możesz zaprosić do wideokonferencji 48 użytkowników. Plan Free ma ograniczenie - 12 użytkowników. Więcej informacji znajdziesz na stronie z cennikiem.
Aby utworzyć nową konferencję, przejdź do sekcji Wideokonferencje> Utwórz konferencję.
Podaj nazwę konferencji:
Dodaj uczestników konferencji.
Utwórz hasło wideokonferencji, aby uniemożliwić nieautoryzowanym osobom dołączyć się do konferencji.
Kliknij przycisk ołówka, aby edytować wiadomość z zaproszeniem do wideokonferencji.
Edytuj treść wiadomości i kliknij Zapisz. Skopiuj tekst i wyślij go do uczestników zewnętrznych.
#CREATOR#
, #TITLE#
, #LINK#
są wypełniane automatycznie. Po skonfigurowaniu wszystkich ustawień kliknij przycisk Utwórz.
Utworzona konferencja zostanie dodana do listy dostępnych wideokonferencji. Kliknij przycisk Zacznij, aby rozpocząć wideokonferencję.
Do prawidłowego funkcjonowania wideokonferencji potrzebna jest odpowiednia przeglądarka. Czytaj więcej w artykule: Zalecana przeglądarka do połączeń wideo.
Jak działa wideokonferencja?
Na przykład chcesz zorganizować dla swoich klientów webinarium. Utwórz wideokonferencję i udostępnij link uczestnikom.
Twoi klienci nie muszą pobierać dodatkowych aplikacji i nigdzie się rejestrować. Możesz zapraszać klientów za pośrednictwem komunikatorów lub sieci społecznościowych.
Kliknij link i rozpocznij wideokonferencję.
Jak edytować wideokonferencję?
Przejdź do sekcji Wideokonferencje, aby uzyskać dostęp do listy wideokonferencji. Kliknij przycisk z trzema kropkami, aby edytować lub usunąć wybraną konferencję. Na przykład kliknijmy przycisk Edytuj.
W otwartym oknie możesz edytować nazwę konferencji, uczestników, hasło oraz treść zaproszenia do wideokonferencji. Kliknij pole, które chcesz edytować> kliknij Zapisz.