Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Wymagania techniczne dla połączeń wideo

Aby zapewnić stabilną jakość komunikacji, sprawdź ustawienia sieci i sprzętu.

Maksymalna liczba uczestników połączeń wideo we wszystkich planach komercyjnych wynosi 48, w planie Free - 12.

Wymagania dotyczące sprzętu i jakości połączenia

Sprzęt. Możesz korzystać z połączeń wideo w przeglądarce, aplikacji desktopowej i mobilnej. Zalecamy korzystanie wyłącznie z najnowszych wersji przeglądarki i aplikacji. Nieaktualne wersje mogą działać niestabilnie.

Zalecane przeglądarki: Safari na macOS i Google Chrome na inne systemy.

Szybkość połączenia. Minimalna prędkość sieci wynosi około 10 megabitów na 20 osób. Wymagania w zależności od jakości wideo:

  • dla 720p, 30 kl./s: 1-2 Mb/s
  • dla 360p, 30 kl./s: 0,5-1 Mb/s
  • dla 180p, 30 kl./s: 0,1-0,5 Mb/s

Jakość wideo będzie się zmieniać w zależności od szybkości połączenia internetowego. Skorzystaj z poniższego wzoru, aby obliczyć potrzebną prędkość:
0,1-2 Mbit/s * [liczba uczestników połączenia wideo] * 2


Ustawienia sieci lokalnej

Sprawdź ustawienia sieci, z której wykonywane są połączenia. Następujące porty muszą być otwarte:

  • 443
  • 7881
  • UDP 1024-65000
W niektórych przypadkach może być wymagana szczegółowa konfiguracja sieci lokalnej. Skontaktuj się z pomocą techniczną Bitrix24, aby uzyskać wyjaśnienia.
Jak skontaktować się z pomocą techniczną

Wymagania techniczne dla wersji Bitrix24 On-Premise

Połączenia wideo są dostępne, jeśli masz aktywną licencję Bitrix24 On-Premise. Sprawdź ustawienia, aby upewnić się, że połączenia działają poprawnie.

  • Zainstaluj następujące moduły: Wideokonferencje (call), Mobilne połączenia wideo (callmobile) i Telefonia (voximplant).
  • Aktywuj opcję Use Voximplant SFU server for video calls w ustawieniach modułu Instant Messenger (im).
  • Upewnij się, że katalog /bitrix/services/main/ajax.php jest dostępny poza stroną instalacji. Jeśli chcesz zapewnić dostęp tylko do adresów z białej listy, skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24.
  • Sprawdź, czy domena witryny jest ważna i skonfiguruj certyfikat SSL: własny lub bezpłatny od Let's Encrypt.
    Konfiguracja certyfikatów



Polecane artykuły:

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo