Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Wolne terminy w mobilnym CRM

Wolne terminy to dostępne okresy w Twoim kalendarzu na wydarzenia i spotkania. Udostępnij klientowi harmonogram swojego kalendarza, a będzie mógł wybrać dzień i godzinę spotkania. Klient będzie widział tylko dostępne miejsca w Twoim harmonogramie. Nie będzie miał dostępu do wydarzeń w Twoim kalendarzu ani ich opisów.

Aby skorzystać z narzędzia Wolne Terminy w CRM, musisz najpierw skonfigurować integrację z usługą przesyłania wiadomości SMS. Może to być integracja z Twilio lub dowolnym innym rozwiązaniem z Bitrix24.Market.

Jak udostępnić kalendarz klientowi

Przejdź do ustawień (⚙️), aby wybrać odbiorcę i sposób wysłania harmonogramu.

Wróć do strony wolnych terminów i kliknij Udostępnij link. Wszystkie dalsze kroki Klienta zostaną wyświetlone na osi czasu deala.

Gdy klient wybierze termin, nie będziesz mógł edytować wydarzenia, ale możesz je anulować. W takim przypadku klient otrzyma informację o odwołaniu wydarzenia.


Jak klient widzi harmonogram

Gdy tylko wyślesz link, klient otrzyma wiadomość z zaproszeniem na spotkanie i listą dostępnych terminów. Będzie mógł wybrać dzień i wolny termin w harmonogramie, a także wskazać nazwę lub miejsce spotkania.

Klient może dodać utworzone spotkanie do swojego kalendarza. Jeśli plany ulegną zmianie, może anulować spotkanie. Aby zorganizować wydarzenie, zalecamy skorzystanie z Wideokonferencji Bitrix24.
Wideokonferencja HD


Skonfiguruj zakres Wolnych terminów

Skonfiguruj dni tygodnia i godziny, w których będą dostępne terminy. Możesz na przykład wybrać harmonogram pracy: Od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00–18:00. Określ czas trwania terminów, a kalendarz zostanie podzielony na równe okresy.

Kliknij opcję Edytuj terminy i wybierz dni i godziny, w których klienci będą mogli rezerwować wolne terminy.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo