Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Zaproś klienta na czat Telegram

Obecnie możesz użyć tej opcji tylko w aplikacji mobilnej. Wkrótce będzie dostępna w wersji komputerowej.

Teraz możesz połączyć Telegram z Bitrix24 bezpośrednio w aplikacji mobilnej. Wyślij swojemu klientowi SMS-a z linkiem do bota Telegram i kontynuuj rozmowę na czacie. Historia komunikacji zostanie zapisana w odpowiednim formularzu elementu CRM.

Aby skorzystać z opcji Zaproś do czatu, połącz Telegram bota z Bitrix24.


Podłącz Telegram

Aby podłączyć Telegram do Bitrix24, upewnij się, że skonfigurowałeś ustawienia wstępne:

Otwórz formularz elementu CRM > dotknij przycisku na dole strony, aby wyświetlić kanały komunikacji > wybierz opcję Podłącz telegram.

Wprowadź token dostępu i kliknij Kontynuuj.

Następnie ustaw kolejkę odpowiedzialnych pracowników, którzy będą odpowiadać na wiadomości klientów i kliknij Zapisz. Po pomyślnym podłączeniu Telegrama możesz skopiować i wysłać link do swojego klienta, aby komunikować się z nim za pomocą Telegramu. Możesz również wysłać swojemu klientowi wygenerowany kod QR.


Zaproś klienta do czatu

Otwórz formularz elementu CRM > dotknij przycisku + w prawym dolnym rogu w sekcji Szczegóły lub Oś czasu > wybierz Zaproś do czatu.

Jeśli deal ma kilka kontaktów, wybierz ten, do którego chcesz wysłać link z zaproszeniem do Telegrama. Następnie wybierz usługę, aby wysłać SMS.

Aby korzystać z wiadomości SMS dla tej opcji, skonfiguruj najpierw integrację z usługą wysyłania wiadomości SMS. Możesz skonfigurować wbudowaną integrację Twilio lub poszukać rozwiązania na naszym rynku.

Możesz sprawdzić status wiadomości na osi czasu deala. Gdy klient kliknie link, otworzy się czat, do którego można uzyskać dostęp bezpośrednio z formularza CRM.

Ponadto możesz przejść do otwartych katałów, aby otworzyć czat Telegramu.

Użyj linku lub kodu QR do swojego kanału Telegram na listach mailingowych, na stronie internetowej itd. Zaproś klientów do komunikacji z Tobą w wygodnym komunikatorze.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo