Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Uzyskaj token, aby podłączyć Telegram

Aby zaprosić klienta na czat Telegram, musisz podłączyć komunikator za pomocą tokena. Token wydawany jest przez specjalnego czatbota.


Uzyskaj token dla nowego czatbota

  1. Otwórz formularz elementu CRM
  2. Naciśnij trzy kropki
  3. Wybierz Telegram
  4. Następnie naciśnij Otwórz Telegram, komunikator automatycznie otworzy czatbota BotFather, który tworzy boty i wydaje tokeny.
  5. Wybierz Rozpocznij.
  6. Aby utworzyć nowego bota, wybierz polecenie /newbot.
  7. Wpisz nazwę bota. Klienci zobaczą tę nazwę podczas komunikacji z Tobą.
  8. Wpisz username bota - jest to unikalny adres, pod którym klienci mogą go znaleźć w Telegramie. Nazwa bota musi kończyć się na bot. Na przykład poland_test_bot.
  9. Bot został stworzony. Aby skopiować token, dotknij linii z tokenem.
  10. Bot Telegram umożliwia komunikację wyłącznie w ramach rozmów prywatnych z klientem. Bot nie będzie działał na czatach grupowych. Aby bot działał poprawnie, w ustawieniach wyłącz możliwość dodawania bota do grup Telegramu. Wpisz polecenie /mybots i wybierz bota.
  11. Przejdź do ustawień czatbota, klikając Bot Settings.
  12. Wybierz opcję Allow Groups.
  13. Dotknij opcji Turn groups off. Teraz chatbota nie można dodawać do grup.
  14. Wróć do aplikacji Bitrix24. Wklej skopiowany token w polu Etap 2 w ustawieniach kanału Telegramu. Kliknij Kontynuuj.
  15. Bot Telegram jest podłączony. Teraz możesz zaprosić klienta do czatu i kontynuować tam komunikację.

Podłączyć Telegram może użytkownik mający dostęp do kanałów otwartych. Telegram zostanie podłączony do pierwszego utworzonego kanału. W wersji przeglądarkowej Bitrix24 możesz wybrać inny otwarty kanał.
Uprawnienia dostępu do otwartych kanałów
Ustawienia Otwartych kanałów

Uzyskaj token dla istniejącego czatbota

Możesz uzyskać token dla istniejącego bota na czacie z botem BotFather za pomocą polecenia /token. Jeśli utworzono kilka botów, wybierz ten, którego potrzebujesz.

Jeśli chcesz zmienić token, użyj polecenia /revoke. Bieżący token będzie niedostępny, a zamiast niego zostanie utworzony nowy.

Nie zapomnij skopiować nowego tokena do ustawień kanału Telegram.

Skopiuj i wklej token w polu Etap 2 w ustawieniach kanału Telegramu. Kliknij Kontynuuj.

Teraz możesz zapraszać klientów na czat Telegram.


Uwagi dotyczące podłączenia kanału Telegram

  • Nie możesz utworzyć więcej niż 20 botów dla jednego konta Telegramu.
  • Maksymalny rozmiar wysyłanych i odbieranych plików wynosi 50 MB.
  • Jeśli ten sam token dostępu do bota Telegram jest używany w kilku kontach Bitrix24, bot będzie działał tylko na ostatnim podłączonym koncie Bitrix24.

Aby ustawić awatar dla bota, wpisz polecenie /setuserpic, podaj nazwę swojego bota i wyślij awatar na czat.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo