Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Więcej o regułach automatyzacji: Utwórz dokument CRM

Reguła automatyzacji Utwórz dokument CRM ma kilka opcji, które wpływają na ostateczny dokument. Przyjrzyjmy się im bliżej.

  • Szablon. Wszystkie szablony dołączone do faktur są dostępne na liście.
  • Jak dodać szablon do sekcji CRM

    Otwórz listę dokumentów z dowolnej sekcji CRM i przejdź do ustawień potrzebnego dokumentu.

    Przejdź do sekcji Powiąż z CRM i dodaj Faktury do listy elementów.

    Następnie będziesz mógł tworzyć dokumenty w formularzu faktur zgodnie z potrzebnym szablonem.

  • Poczekaj na zakończenie konwersji do PDF. Ta opcja pozwala wysyłać link do dokumentu PDF w innych regułach. Na przykład w regule Wyślij e-mail do klienta. Uruchomienie workflow lub kolejnej reguły zatrzymuje się na czas generowania dokumentu, zwykle na kilka sekund.
  • Z podpisem i pieczątką. Ta opcja umożliwia dodanie tych elementów do dokumentu.
  • Czytaj więcej: Dokumenty w CRM.

  • Utwórz link publiczny. Ta opcja generuje link, za pomocą którego klient może otworzyć dokument w trybie podglądu.
  • W razie potrzeby możesz pobrać lub wydrukować udostępniony dokument.

    Następnie określ dane swojej firmy, które chcesz umieścić w dokumencie. Jeśli masz kilka firm na liście, wybierz potrzebną firmę, dane firmy i dane bankowe.

    Czytaj więcej: Dane mojej firmy.

  • W sekcji Pola dokumentu możesz określić dowolne wartości dla dowolnych pól znajdujących się w dokumencie.
  • Na przykład masz w dokumencie niestandardowe pole, w którym określasz kolejność zwrotu towarów. Warunki różnią się w zależności od tego, czy zawierasz umowę z osobą fizyczną czy prawną. Za pomocą opcji Pola dokumentu możesz dodać tekst do pola, na przykład ze zmiennej.

Jak podstawić wartość w polu

Otwórz listę pól i wybierz wartość.

Otwórz opcje i wybierz potrzebną wartość pola ze zmiennej.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo