top_pl
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Logowanie

Bitrix24Care

Dokumenty w systemie CRM

W CRM Bitrix24 możesz tworzyć, drukować i wysyłać dokumenty klientom za pomocą kilku kroków.

Ta opcja jest dostępna tylko dla subskrybentów planów Start +, CRM +, Standard i Professional.

Jak to działa?

Kliknij Dokument w formularzu deala, leadu, kontaktu lub firmy.

Wybierz typ dokumentu do wygenerowania.

Nowa faktura generuje się automatycznie.

Bitrix24 automatycznie dodaje do faktury dane twojej firmy, informacje o kliencie i listę produktów.

Bitrix24 wykorzystuje dane firmy wybranej jako domyślny sprzedawca.

W przypadku braku firmy wybranej jako domyślny sprzedawca, Bitrix24 wykorzystuje dane pierwszej utworzonej firmy.

Dowiedz się, jak dodać dane firmy w artykule: Dane firmy.

Teraz możesz wydrukować fakturę lub wysłać ją klientowi.

Możesz pobrać fakturę jako pdf lub docx.

Niektóre dokumenty wymagają firmowej pieczątki i podpisów. Aby je dodać, wystarczy zaznaczyć opcję Z podpisami i pieczątką.



Jak dodać podpis i pieczęć firmową

Otwórz CRM> Więcej> Ustawienia> Podstawowe> Moje dane firmy.

Otwórz gotowy formularz firmy lub dodaj nową firmę.

Przewiń w dół formularza i dodaj obrazy w sekcji Więcej (jeśli nie widzisz tych pól, kliknij Wybierz pole i wybierz odpowiednie pole).

Kliknij suwak, aby wysłać do klienta link publiczny.

Edycja dokumentu

Aby edytować informacje w dokumencie, kliknij Edytuj dokument.

Możesz edytować dane firmy, dane klienta, łączną kwotę, numer dokumentu itp.

Edycja szablonu

Istnieją różne szablony dla różnych typów dokumentów: faktury, oferty, potwierdzenia zamówienia itp.

Kliknij Edytuj szablon, aby edytować ustawienia szablonu lub zmienić jego strukturę.

Czytaj więcej: Szablony dokumentów

To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane