Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Dokumenty w systemie CRM

Dzięki Bitrix24 możesz uprościć i przyspieszyć pracę z dokumentami. Twórz dokumenty na podstawie deali, wypełniaj je według szablonu, drukuj i udostępniaj klientom jednym kliknięciem.

To narzędzie nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych Bitrix24. Dowiedz się więcej na stronie planów taryfowych.

Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Jak utworzyć dokument

W formularzu deala, leadu lub kontaktu kliknij przycisk Dokument i wybierz potrzebny szablon.

Dokument zostanie automatycznie wygenerowany do pliku PDF i doda niezbędne dane z deala.

Czytaj więcej: Dane mojej firmy.

Sprawdź, czy wszystkie dane w dokumencie są poprawne i w razie potrzeby zmień je. Aby to zrobić, kliknij Edytuj dokument. Możesz także edytować istniejący szablon lub dodać nowy.

Czytaj więcej: Szablony dokumentów.

Jeśli plik składa się z kilku stron, użyj funkcji stronicowania. Aby powiększyć tekst, zmień skalę dokumentu.


Jak zapisać i wydrukować dokument

Aby zapisać dokument na komputerze, kliknij przycisk Pobierz i wybierz potrzebny format PDF lub DOCX.

Aby wydrukować dokument, kliknij odpowiedni przycisk w menu.


Jak wysłać dokument do klienta

Udostępniaj dokumenty swojemu klientowi jednym kliknięciem. Aby to zrobić, użyj jednej z następujących metod:

  • Możesz skopiować link do dokumentu i wysłać go do klienta. Dokument będzie dostępny do pobrania lub wydruku w formacie PDF.
  • Wyślij dokument różnymi kanałami komunikacji. W tym celu kliknij Skorzystaj z dostępnych opcji i skonfiguruj jedno lub więcej proponowanych narzędzi komunikacji.
  • Czytaj więcej: Centrum Kontaktowe.

    Jeśli masz już podłączony jeden z kanałów komunikacji, menu pokaże jego dostępność.

    Jeśli podłączyłeś tylko jeden kanał komunikacyjny do swojej witryny, ten kanał będzie aktywny na liście, a reszta zostanie wyłączona.

    W ustawieniach bloku wysyłania dokumentów możesz zmienić kolejność kanałów komunikacji i ukryć te, które nie są potrzebne. Aby to zrobić, kliknij koło zębate i wybierz Edytuj pozycje.


Teraz możesz wygenerować dokument i wysłać go do klienta bezpośrednio w aplikacji mobilnej.

Oszczędzaj czas i twórz dokumenty podczas spotkań z klientami, nawet będąc poza biurem.


Utwórz dokument

Otwórz formularz elementu CRM> dotknij + w prawym dolnym rogu> wybierz Utwórz dokument.

Wybierz z listy potrzebny szablon, aby wygenerować dokument.


Przeglądaj utworzone dokumenty w formularzu elementu CRM

Otwórz formularz elementu CRM> dotknij przycisku trzech kropek> wybierz Dokumenty.

Wybierz dokument z listy, aby go wyświetlić.


Edytuj dokument

Otwórz dokument w formularzu elementu CRM. W trybie podglądu możesz go edytować. Dotknij ikony ołówka w dolnym menu, wprowadź zmiany, a następnie dotknij Zapisz.


Wyślij dokument do klienta

Otwórz dokument w formularzu elementu CRM i dotknij Wyślij. Skorzystaj z jednej z dostępnych opcji, aby udostępnić dokument swojemu klientowi.

Ponadto możesz pobrać dokument na swój telefon w formacie DOCX i PDF lub go wydrukować.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo