Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Uprawnienia dostępu do Dokumentów w CRM

To narzędzie jest dostępne tylko w planach komercyjnych. Dowiedz się więcej: Cennik Bitrix24 Cloud.

Aby ustawić uprawnienia dostępu do dokumentów CRM, otwórz formularz dowolnego elementu CRM, wybierz Dokument> Dodaj nowy szablon.

Kliknij koło zębate i wybierz Uprawnienia dostępu.

Otworzy się suwak z ustawieniami uprawnień. Rola to lista uprawnień. Kliknij Dodaj, aby utworzyć rolę lub kliknij ołówek, aby edytować istniejącą rolę.

Określ nazwę roli i skonfiguruj uprawnienia dostępu dla tej roli.

Typy uprawnień
  • Ustawienia - wybierz, czy użytkownik będzie mógł edytować ustawienia.
  • Szablony - wybierz, do jakich szablonów użytkownik będzie miał dostęp.
  • Jeśli użytkownik jest powiązany z szablonem dokumentu, może utworzyć z niego nowy dokument lub edytować istniejący za pomocą przycisku Edytuj dokument.
  • Dokumenty - Edytuj - skonfiguruj dostęp do zmiany dokumentów.
  • Dokumenty - Wyświetl - skonfiguruj dostęp do przeglądania dokumentów.

Kliknij Zapisz, aby dodać nową rolę.

Staraj się unikać konfliktów uprawnień dostępu. Konflikt uprawnień występuje, gdy temu samemu pracownikowi przydzielane są różne, często sprzeczne uprawnienia dostępu. Na przykład dział pracownika ma uprawnienia minimalne, podczas gdy sam pracownik ma uprawnienia zaawansowane.

Kliknij Dodaj uprawnienie dostępu, wybierz użytkownika lub dział i przypisz odpowiednią rolę.


Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo