Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Więcej o regułach automatyzacji: Zmień osobę odpowiedzialną

Reguła automatyzacji Zmień osobę odpowiedzialną ma dwie opcje, które pozwalają skonfigurować kolejność przypisywania odpowiedzialnych.


1. Wybierz nową osobę odpowiedzialną

  • w kolejności losowej - reguła wybiera losowego pracownika z kolejki, oprócz tego, który jest już odpowiedzialny za element CRM;
  • pierwszą dostępną - wskazany pracownik lub pierwszy z kolejki zostanie przypisany jako odpowiedzialny.
  • w określonej kolejności - reguła przypisuje odpowiedzialność kolejnemu pracownikowi w kolejce.

2. Pomiń osoby nieobecne

Ta opcja będzie dostępna, jeśli Twój plan Bitrix24 ma narzędzie Grafik Nieobecności.

Dostępne wartości:

  • Tak - pracownicy, którzy nie mają wskazanej nieobecności, nie będą otrzymywać leadów i deali. Reguła wybierze kolejnego lub losowego pracownika z kolejki, w zależności od wartości w opcji Wybierz nową osobę odpowiedzialną.
  • Nie - nieobecność w grafiku nie wpłynie na wyznaczenie odpowiedzialnego pracownika.
Czas pracy pracownika nie ma wpływu na dystrybucję.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Więcej o regułach: dodaj do listy wyjątków Reguły w CRM: Alerty pracownika Reguły w CRM: Informacje o kliencie Reguły pomocnicze w CRM Automatyzacja sprzedaży w CRM Reguły automatyzacji: komunikacja z klientem Reguła Wygeneruj kod QR i wyzwalacz Skanuj kod QR Reguły w CRM: Zarządzaj pozycjami workflow Reguły automatyzacji: Edytuj zmienną i Operacje matematyczne Więcej o regule Wygeneruj kod QR i wyzwalaczu Zeskanuj kod QR