Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Więcej o regułach: dodaj do listy wyjątków

Reguła automatyzacji Dodaj do wyjątków pomaga zautomatyzować pracę ze spamem i oczyścić bazę klientów. Dodaje wszystkie informacje kontaktowe do listy wyjątków, a spamerzy nie będą Cię już rozpraszać.

Za pomocą listy wyjątków poradzisz sobie z korespondencją, która nie powinna trafiać do CRM. Na przykład Twoja firma ma partnerów, którzy nie są klientami, więc nie musisz utrzymywać tych kontaktów w CRM. Jeśli dodasz pocztę partnerów do listy wyjątków, nadal będziesz otrzymywać e-maile, ale nie będą one już pojawiać się w CRM.

Reguła automatyzacji znajduje się w sekcji Dla pracownika. W ustawieniach możesz ustawić czas i warunki uruchomienia reguły.

Czytaj więcej: Jak działają warunki w regułach automatyzacji.

Załóżmy, że masz osobny etap w kanbanie dla spamu. Możesz dodać do tego etapu regułę Dodaj do wyjątków, a będzie ona dodawać do listy wyjątków dane kontaktowe znajdujące się w formularzu deala lub leadu. Reguła może również usuwać leady i deale.

Zalecamy usunięcie tylko tych elementów, których zdecydowanie nie potrzebujesz, np. reklamy od kontrahentów, z którymi już nie pracujesz, niepotrzebne mailingi itp.

Usunięcie informacji z CRM może zniekształcić statystyki.

Przyjrzyjmy się bliżej działaniu reguły. Najpierw dodamy regułę do etapu ze spamem.

Następnie otwórzmy deal, w którym klient podał nieprawidłowe dane kontaktowe. Nie potrzebujemy tego deala, ponieważ nie możemy się skontaktować z klientem.

Przenieśmy ten deal do etapu ze spamem.

Następnie przejdźmy do listy wyjątków w CRM. Lista zawiera dane kontaktowe z deala.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Reguły w CRM: automatyzacja workflow Reguły w CRM: Monitorowanie i kontrola pracownika Reguły automatyzacji w CRM Automatyzacja sprzedaży w CRM Reguła Wygeneruj kod QR i wyzwalacz Skanuj kod QR Reguły automatyzacji: Edytuj zmienną i Operacje matematyczne Więcej o regule Wygeneruj kod QR i wyzwalaczu Zeskanuj kod QR Więcej o regułach automatyzacji: Utwórz dokument CRM Więcej o wyzwalaczach: Otwarto dokument Więcej o regułach automatyzacji: Zmień osobę odpowiedzialną