W tym artykule dowiesz się, jak zwiększyć wydajność przetwarzania zamówień.
Śledź status płatności deala
Status płatności zobaczysz w widoku Lista lub Kanban. Może się zdarzyć, że klient nie otrzymał wiadomości SMS, nie znalazł odpowiedniego sposobu płatności lub otrzymał stronę zamówienia, ale nie zapłacił.
Zwróć uwagę na wybrany przez klienta sposób płatności. Jeśli klient wybierze kilka sposobów płatności, nie będzie w stanie zapłacić za zamówienie. W tym przypadku zadzwoń do niego i zasugeruj pomoc.
Zautomatyzuj zmianę etapów deala
Utwórz osobny etap dla deala z opłaconymi zamówieniami. Kliknij Akceptuj płatność> wybierz ten etap w sekcji Automatyzacja. W ten sposób możesz śledzić opłacone zamówienia. Następnie możesz wysłać pokwitowanie do klienta, zadzwonić do niego i podziękować za zakup.
Użyj wyzwalaczy
Możesz także śledzić status płatności za pomocą wyzwalacza Płatność zamówienia. Osobny etap pomoże zautomatyzować działania po dokonaniu płatności: zadzwoń do klienta, wyślij pokwitowanie, dodaj zadanie itp.
Użyj reguł automatyzacji
W niektórych przypadkach przydatne będzie przypomnienie, że klient zapomniał zapłacić za zamówienie. Utwórz regułę automatyzacji, która wyśle odpowiedzialnemu menedżerowi przypomnienie o skontaktowaniu się z klientem.