Bitrix24Care

Marketing CRM: uprawnienia dostępu do sekcji

W razie potrzeby możesz skonfigurować uprawnienia dostępu do każdej sekcji Marketingu CRM.

Konfigurowanie uprawnień dostępu w Marketingu CRM nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych. Czytaj więcej: Cennik Bitrix24.


Jak działają uprawnienia dostępu w Marketingu CRM

Wybierz Lejek, dla którego chcesz ustawić uprawnienia dostępu. Możesz ustawić te same uprawnienia dostępu dla wszystkich lejków.

Lub ustawić różne uprawnienia dla każdego lejka.

Zdefiniuj role - określone zestawy uprawnień. Domyślnie formularz ma 3 role: Administrator, Kierownik i Menedżer. Możesz także utworzyć nowe role.

Przypisz te role pracownikom lub działom. Aby to zrobić, kliknij + i wybierz pracownika/dział.

Następnie aktywuj uprawnienia dla każdej roli.

Możesz skonfigurować dostęp do następujących sekcji:

  • Kampanie - twórz kampanie e-mailowe i sms, twórz połączenia informacyjne.
  • Reklamy - wyświetlaj kampanie reklamowe, zarządzaj kampaniami reklamowymi na Facebooku oraz w Google AdWords.
  • Segment - uprawnienia dostępu do klientów, leadów oraz zestawów adresowych.
  • Zwiększenie sprzedaży - twórz powtarzalne leady/deale.
  • Szablony - edytuj i wyświetlaj szablony.
  • Czarna lista - edytuj i wyświetlaj czarne listy.
  • Start - wyświetlaj stronę początkową.
  • Ustawienia - edytuj ustawienia.

Każda sekcja Marketingu CRM ma uprawnienia dostępu do przeglądania/edycji.

Administratorzy mają pełny dostęp do wszystkich sekcji, mogą zmieniać segmenty i uprawnienia dostępu.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo