W razie potrzeby możesz skonfigurować uprawnienia dostępu do każdej sekcji Marketingu CRM.
Konfigurowanie uprawnień dostępu w Marketingu CRM jest dostępne dla subskrybentów planu Professional.
Jak to działa?
Najpierw zdefiniuj role - są to określone zestawy uprawnień dostępu. Możesz wybrać rolę administratora, menedżera, przełożonego lub utworzyć nowe role.
Przypisz te role pracownikom/działom. Aby to zrobić, kliknij + i wybierz pracowników/działy.
Następnie aktywuj uprawnienia dostępu dla każdej roli.
Możesz skonfigurować dostęp do następujących sekcji:
- Kampanie - twórz kampanie e-mailowe i sms, twórz połączenia informacyjne.
- Reklamy - wyświetlaj kampanie reklamowe, zarządzaj kampaniami reklamowymi na Facebooku oraz w Google AdWords.
- Segment - uprawnienia dostępu do klientów, leadów oraz zestawów adresowych.
- Zwiększenie sprzedaży - twórz powtarzalne leady/deale.
- Szablony - edytuj i wyświetlaj szablony.
- Czarna lista - edytuj i wyświetlaj czarne listy.
- Start - wyświetlaj stronę początkową.
- Ustawienia - edytuj ustawienia.
Każda sekcja marketingu CRM ma uprawnienia dostępu do przeglądania/edytowania.
Administratorzy mają pełny dostęp do wszystkich sekcji, mogą zmieniać segmenty i uprawnienia dostępu.