W razie potrzeby możesz skonfigurować uprawnienia dostępu do każdej sekcji Marketingu CRM.
Jak działają uprawnienia dostępu w Marketingu CRM
Wybierz Lejek, dla którego chcesz ustawić uprawnienia dostępu. Możesz ustawić te same uprawnienia dostępu dla wszystkich lejków.
Lub ustawić różne uprawnienia dla każdego lejka.
Zdefiniuj role - określone zestawy uprawnień. Domyślnie formularz ma 3 role: Administrator, Kierownik i Menedżer. Możesz także utworzyć nowe role.
Przypisz te role pracownikom lub działom. Aby to zrobić, kliknij + i wybierz pracownika/dział.
Następnie aktywuj uprawnienia dla każdej roli.
Możesz skonfigurować dostęp do następujących sekcji:
- Kampanie - twórz kampanie e-mailowe i sms, twórz połączenia informacyjne.
- Reklamy - wyświetlaj kampanie reklamowe, zarządzaj kampaniami reklamowymi na Facebooku oraz w Google AdWords.
- Segment - uprawnienia dostępu do klientów, leadów oraz zestawów adresowych.
- Zwiększenie sprzedaży - twórz powtarzalne leady/deale.
- Szablony - edytuj i wyświetlaj szablony.
- Czarna lista - edytuj i wyświetlaj czarne listy.
- Start - wyświetlaj stronę początkową.
- Ustawienia - edytuj ustawienia.
Każda sekcja Marketingu CRM ma uprawnienia dostępu do przeglądania/edycji.