Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Marketing CRM: uprawnienia dostępu do sekcji

W razie potrzeby możesz skonfigurować uprawnienia dostępu do każdej sekcji Marketingu CRM.

Konfigurowanie uprawnień dostępu w Marketingu CRM nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych. Czytaj więcej: Cennik Bitrix24.


Jak działają uprawnienia dostępu w Marketingu CRM

Wybierz Lejek, dla którego chcesz ustawić uprawnienia dostępu. Możesz ustawić te same uprawnienia dostępu dla wszystkich lejków.

Lub ustawić różne uprawnienia dla każdego lejka.

Zdefiniuj role - określone zestawy uprawnień. Domyślnie formularz ma 3 role: Administrator, Kierownik i Menedżer. Możesz także utworzyć nowe role.

Przypisz te role pracownikom lub działom. Aby to zrobić, kliknij + i wybierz pracownika/dział.

Następnie aktywuj uprawnienia dla każdej roli.

Możesz skonfigurować dostęp do następujących sekcji:

  • Kampanie - twórz kampanie e-mailowe i sms, twórz połączenia informacyjne.
  • Reklamy - wyświetlaj kampanie reklamowe, zarządzaj kampaniami reklamowymi na Facebooku oraz w Google AdWords.
  • Segment - uprawnienia dostępu do klientów, leadów oraz zestawów adresowych.
  • Zwiększenie sprzedaży - twórz powtarzalne leady/deale.
  • Szablony - edytuj i wyświetlaj szablony.
  • Czarna lista - edytuj i wyświetlaj czarne listy.
  • Start - wyświetlaj stronę początkową.
  • Ustawienia - edytuj ustawienia.

Każda sekcja Marketingu CRM ma uprawnienia dostępu do przeglądania/edycji.

Administratorzy mają pełny dostęp do wszystkich sekcji, mogą zmieniać segmenty i uprawnienia dostępu.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo