Centrum Sprzedaży pozwala na szybkie tworzenie zamówienia, za które klient może zapłacić bezpośrednio na czacie. Menedżer utworzy zamówienie i stronę płatności, a klient musi wybrać dogodną metodę płatności i przelać pieniądze.
Jak zacząć?
Na przykład sprzedajesz instrumenty muzyczne. Otrzymujesz wiadomość, że klient chce kupić gitarę akustyczną. Kliknij przycisk Zacznij sprzedawać w oknie czatu.
Wybierz Odbierz płatność.
Przede wszystkim dodaj produkty/usługi. Możesz wybrać je z listy lub utorzyć nowe.
Możesz dodać/edytować cenę produktu, ilość i jednostkę miary.
Możesz również dodać zniżkę:
Gotowe! Kliknij Wyślij, aby wysłać tę stronę do klienta. Klient wybierze optymalny sposób płatności i zapłaci za zamówienie.
Praca z zamówieniami
Bitrix24 automatycznie tworzy zamówienie powiązane z aktualnym klientem. Możesz wyświetlić listę zamówień, klikając przycisk Zamówienia.
Tutaj możesz zobaczyć listę zamówień klienta.
Kliknij zamówienie, aby uzyskać dodatkowe informacje.
Możesz wpisać dodatkowe informacje o zamówieniu, klikając przycisk Zmień w sekcji Właściwości zamówienia.
Bitrix24 automatycznie zapisze produkty utworzone w zamówieniu. Później możesz wybrać te produkty z listy produktów.
Połączenie zamówienia z dealem
Zamówienie utworzone w Centrum Sprzedaży jest automatycznie łączone z dealem. Możesz zobaczyć to połączenie w sekcji Zamówienia w formularzu deala.
Zamówienie jest również wyświetlane w historii deala.