Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Centrum Sprzedaży: akceptuj płatności

Centrum Sprzedaży pozwala na szybkie tworzenie zamówienia, za które klient może zapłacić bezpośrednio na czacie. Menedżer utworzy zamówienie i stronę płatności, a klient musi wybrać dogodną metodę płatności i przelać pieniądze.

Jak zacząć?

Nie zapomnij najpierw skonfigurować Centrum Sprzedaży. Czytaj więcej w artykule: Centrum Sprzedaży: pierwsze kroki.

Na przykład sprzedajesz instrumenty muzyczne. Otrzymujesz wiadomość, że klient chce kupić gitarę akustyczną. Kliknij przycisk Zacznij sprzedawać w oknie czatu.

Wybierz Odbierz płatność.

Jeśli chcesz, aby Twoi klienci mogli płacić za zamówienia bezpośrednio w oknie czatu, podłącz systemy płatności. Czytaj więcej w artykule: Centrum Sprzedaży: podłącz systemy płatności

Przede wszystkim dodaj produkty/usługi. Możesz wybrać je z listy lub utorzyć nowe.

Możesz dodać/edytować cenę produktu, ilość i jednostkę miary.

Możesz również dodać zniżkę:

Gotowe! Kliknij Wyślij, aby wysłać tę stronę do klienta. Klient wybierze optymalny sposób płatności i zapłaci za zamówienie.

Praca z zamówieniami

Bitrix24 automatycznie tworzy zamówienie powiązane z aktualnym klientem. Możesz wyświetlić listę zamówień, klikając przycisk Zamówienia.

Tutaj możesz zobaczyć listę zamówień klienta.

Kliknij zamówienie, aby uzyskać dodatkowe informacje.

Możesz wpisać dodatkowe informacje o zamówieniu, klikając przycisk Zmień w sekcji Właściwości zamówienia.

Bitrix24 automatycznie zapisze produkty utworzone w zamówieniu. Później możesz wybrać te produkty z listy produktów.

Połączenie zamówienia z dealem

Zamówienie utworzone w Centrum Sprzedaży jest automatycznie łączone z dealem. Możesz zobaczyć to połączenie w sekcji Zamówienia w formularzu deala.

Zamówienie jest również wyświetlane w historii deala.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Centrum Sprzedaży: zarezerwuj zasób Centrum Sprzedaży: przegląd Centrum Sprzedaży: strony informacyjne Centrum Sprzedaży: pierwsze kroki Jak zmieniła się praca z produktami w Centrum Sprzedaży Centrum Sprzedaży: sprzedaż za pomocą SMS