Korzystając z Centrum Sprzedaży, możesz wysyłać formularze danych zwrotnych CRM do swoich klientów na czacie otwartych kanałów. Na przykład masz prywatną szkołę muzyczną i Twoi klienci często kontaktują się z Tobą, aby umówić się na lekcję. Wyślij formularz, który umożliwi Twoim klientom dokonanie rezerwacji terminu.
Centrum Sprzedaży: pierwsze kroki
Zarezerwuj zasób w CRM: Jak świadczyć usługi klientom
Możesz skonfigurować formularz z możliwością rezerwacji usług w Centrum Sprzedaży. Przejdź do CRM > Sprzedaż > Centrum Sprzedaży.
W Centrum Sprzedaży kliknij opcję Rezerwacja usługi przez czat, utwórz nową stronę lub wybierz formularz CRM, który ma opcję rezerwacji zasobów.
Zarezerwuj zasób: jak skonfigurować formularz internetowy CRM
Bitrix24 utworzy nową stronę i automatycznie dodaje do niej wybrany formularz CRM.
Teraz możesz wysłać link do tej strony do klienta. Kliknij przycisk Zacznij sprzedawać na czacie otwartych kanałów.
Następnie wybierz nową stronę w sekcji Formularze CRM i kliknij Wyślij.
Klient otrzyma link do formularza na czacie otwartych kanałów.
Klient może wybrać datę, godzinę i usługę, a następnie wysłać formularz.
Po wypełnieniu formularza przez klienta zostanie automatycznie utworzony nowy lead lub deal.