Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Zarezerwuj zasób: jak skonfigurować formularz internetowy CRM

Opcja rezerwacji zasobów w formularzu internetowym CRM umożliwia Twoim klientom rezerwację usług online. Mogą podać swoje dane kontaktowe, wybrać specjalistę i usługę, a także wybrać datę i godzinę, aby zaplanować spotkanie.

1 Klient zobaczy ten formularz na stronie, wypełni go i zapisze się na usługi

Aby utworzyć formularz internetowy CRM dla rezerwacji usług, należy najpierw utworzyć pole typu Zarezerwuj zasób w formularzu elementu CRM.

Zarezerwuj zasób w CRM: Jak świadczyć usługi klientom

Jeśli utworzyłeś już pole typu Zarezerwuj zasób, zapoznaj się z poniższymi informacjami, aby dowiedzieć się, jak dodać to pole do formularza internetowego CRM.


Dodaj pole do formularza CRM

Aby dodać pole Zarezerwuj zasób do formularza CRM,

  1. Przejdź do CRM > Dodatki > Formularze CRM, utwórz nowy formularz lub otwórz ustawienia gotowego formularza.
  2. Utwórz nowy formularz internetowy CRM

  3. W sekcji Pola kliknij przycisk Dodaj pole.
  4. Znajdź pole typu Zarezerwuj zasób. W naszym przykładzie utworzyliśmy pole o nazwie Lekcje muzyki.
  5. Kliknij ikonę ołówka, aby otworzyć ustawienia pola.
  6. Zmiany w ustawieniach formularza internetowego CRM nie mają wpływu na ustawienia pola w CRM. Na przykład, jeśli zmienisz nazwę pola w formularzu internetowym CRM, nie zmieni się ona w polu w CRM.

Ustawienia pola Zarezerwuj zasób w formularzu internetowym CRM

Okno ustawień jest podzielone na dwie części: lewa część pokazuje ustawienia elementów Twoich pól, a prawa część pokazuje Twój formularz internetowy CRM w trybie podglądu. Tutaj możesz dostosować sposób wyświetlania elementów pola i zobaczyć zmiany.

  • Nazwa pola. Nie jest wyświetlana w formularzu, jest widoczna tylko dla Ciebie. Dlatego możesz nie zmieniać nazwy pola.
  • Pracownicy. Zaznacz tę opcję, aby umożliwić Twoim klientom wybór pracownika, który będzie świadczył usługę. Jeśli ta opcja jest wyłączona, zostanie zarezerwowany dowolny dostępny użytkownik.
  • Wybierz wartość Nie określono lub Dostępny pracownik. W pierwszym przypadku klient sam wybierze pracownika z listy rozwijanej, a w drugim w polu od razu wyświetli się pierwszy dostępny pracownik.

  • Zasoby. Włącz tę opcję, aby umożliwić klientom wybór zasobu. Zalecamy zmianę nazwy na bardziej zrozumiałą dla klienta.
  • Wybierz wartość Nie określono lub Dostępny zasób. W pierwszym przypadku klient będzie sam wybierać zasób z listy rozwijanej, a w drugim w polu od razu wyświetli się pierwszy wolny zasób.

    Możesz także aktywować opcję Wybór wielokrotny, aby Twoi klienci mogli wybrać kilka zasobów jednocześnie.

    Jeśli nie chcesz wyświetlać w formularzu zasobów lub usług, odznacz to pole.

  • Usługi. Włącz tę opcję, aby klienci mogli wybierać usługi. Wskaż, jakie usługi są dostępne. Jeśli obecnie nie świadczysz usługi, nie wybieraj jej.
  • Data. Ta opcja jest wymagana i nie można jej wyłączyć. W razie potrzeby zmień nazwę pola i wybierz odpowiednią opcję wyświetlania kalendarza.
  • Usługi dłuższe niż 1 dzień można rezerwować w formularzu internetowym CRM wyłącznie po włączeniu opcji Tylko data.

  • Czas. Ta opcja jest wyświetlana, jeśli opcja Tylko data jest wyłączona w ustawieniach pola w CRM. Wybierz styl czasu i czas trwania usługi.
  • Zakończ dostosowywanie pola i zapisz zmiany w formularzu internetowym CRM.


Jak to działa

Formularz można dodać do strony internetowej, wysłać do klienta za pośrednictwem czatu lub opublikować w sieci społecznościowej.

Dodaj formularz CRM do strony internetowej

Wyślij formularz CRM z czatu otwartych kanałów

W formularzu internetowym CRM klient wpisuje imię i nazwisko oraz numer telefonu, wybiera specjalistę i usługę oraz wybiera datę i godzinę, aby umówić się na spotkanie.

Po wypełnieniu formularza przez klienta zostanie utworzony nowy lead lub deal (w zależności od ustawień formularza), w którym zostaną zapisane dane kontaktowe klienta oraz wszystkie informacje o rezerwacji.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo