top_pl
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Logowanie

Bitrix24Care

Formularze CRM: Tagi personalizacyjne

Tagi personalizacyjne to znaki specjalne, które są zastępowane danymi klienta podczas otwierania formularza CRM.

Tagi personalizacyjne są umieszczane w formularzu CRM. Kiedy klient otworzy formularz, zobaczy swoje imię i nazwisko zamiast tagów. Dzięki temu możesz indywidualnie zwracać się do swoich klientów. To narzędzie pomoże zwiększyć lojalność wobec Twojej firmy.

Możesz użyć tagów personalizacyjnych w tytule i podtytule formularza CRM.

Obsługiwane są następujące tagi:

  • Imię
  • Nazwisko
  • Nazwa firmy
  • Numer telefonu
  • E-mail
Możesz również wstawiać dane klientów w polach formularzy CRM. Dowiedz się więcej: Spersonalizowane formularze CRM: Dopasowanie klienta.

Jak używać tagów personalizacyjnych?

Przejdź do formularza CRM, otwórz sekcję Tryb Eksperta> kliknij Nagłówki i przyciski.

Napisz tekst w tytule/podtytule formularza, a następnie dodaj tag. Aby to zrobić, kliknij przycisk ...> wybierz tag, a następnie zapisz zmiany.

Nie zapomnij powiązać formularza z określonym elementem CRM. Na przykład, jeśli tworzysz formularz do pracy z dealami, przejdź do Jednostki CRM> Deal + Klient.

Utwórz regułę automatyzacji w CRM, która wyśle wiadomość e-mail do klienta z linkiem do formularza. Napisz mały tekst towarzyszący.

Dodaj link do formularza w wiadomości e-mail. Na liście wartości kliknij Spersonalizowane formularze CRM i wybierz żądany formularz. Zapisz zmiany.

Przenieś deal do etapu z regułą automatyzacji. Reguła automatyzacji wyśle e-mail z linkiem do klienta.

Po kliknięciu linku klient zobaczy swoje imię w nagłówku formularza.


To pomogło
Dzięki :)
To nie pomogło
Przykro nam :(
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane
Komentarz