Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Formularze CRM: Tagi personalizacyjne

Tagi personalizacyjne to znaki specjalne, które są zastępowane danymi klienta podczas otwierania formularza CRM.

Tagi personalizacyjne są umieszczane w formularzu CRM. Kiedy klient otworzy formularz, zobaczy swoje imię i nazwisko zamiast tagów. Dzięki temu możesz indywidualnie zwracać się do swoich klientów. To narzędzie pomoże zwiększyć lojalność wobec Twojej firmy.

Możesz użyć tagów personalizacyjnych w tytule i podtytule formularza CRM.

Obsługiwane są następujące tagi:

  • Imię
  • Nazwisko
  • Nazwa firmy
  • Numer telefonu
  • E-mail
Możesz również wstawiać dane klientów w polach formularzy CRM. Dowiedz się więcej: Spersonalizowane formularze CRM: Dopasowanie klienta.

Jak używać tagów personalizacyjnych?

Przejdź do formularza CRM, otwórz sekcję Tryb Eksperta> kliknij Nagłówki i przyciski.

Napisz tekst w tytule/podtytule formularza, a następnie dodaj tag. Aby to zrobić, kliknij przycisk ...> wybierz tag, a następnie zapisz zmiany.

Nie zapomnij powiązać formularza z określonym elementem CRM. Na przykład, jeśli tworzysz formularz do pracy z dealami, przejdź do Jednostki CRM> Deal + Klient.

Utwórz regułę automatyzacji w CRM, która wyśle wiadomość e-mail do klienta z linkiem do formularza. Napisz mały tekst towarzyszący.

Dodaj link do formularza w wiadomości e-mail. Na liście wartości kliknij Spersonalizowane formularze CRM i wybierz żądany formularz. Zapisz zmiany.

Przenieś deal do etapu z regułą automatyzacji. Reguła automatyzacji wyśle e-mail z linkiem do klienta.

Po kliknięciu linku klient zobaczy swoje imię w nagłówku formularza.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo