Podczas komunikacji z klientem, możesz wysłać dowolny aktywny formularz CRM na czat kanałów otwartych. Aby to zrobić, kliknij przycisk wyboru formularzy CRM. Jeśli masz dużą liczbę formularzy CRM w Bitrix24, możesz skorzystać z wyszukiwania:
Operator kanałów otwartych zobaczy na czacie, który formularz został wysłany:
Jeśli formularz zostanie wysłany do czatu na żywo, klient zobaczy formularz CRM bezpośrednio na czacie:
Jeśli wyślesz formularz na czat innych otwartych kanałów, klient zobaczy link. Po kliknięciu w link otworzy się przesłany formularz.
Dane z formularza zostaną zapisane w formularzu elementu CRM:
W ustawieniach formularza CRM możesz określić, jakie elementy zostaną utworzone w CRM:
- lead;
- kontakt;
- deal i kontakt;
- oferta i kontakt.
Jeśli zmienisz tryb CRM z prostego na klasyczny lub odwrotnie, ustawienia formularza CRM nie ulegną zmianie, będziesz musiał zmienić te ustawienia ręcznie.
Polecane artykuły: