Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Reguły wyświetlania pól

Reguły wyświetlania pól pozwalają wyświetlać odpowiednie pola w zależności od odpowiedzi klientów.

W formularzu możesz użyć złożonych scenariuszy wyświetlania pól. Dostępne są trzy opcje:

  1. Różne wartości pól zarządzają różnymi polami
  2. Różne wartości pól zarządzają pojedynczym polem
  3. Zbiór wartości pól zarządza pojedynczym polem

W regułach możesz używać tylko tych pól, które zostały dodane do formularza.

Przyjrzyjmy się bliżej tym opcjom.

  1. Różne wartości pól zarządzają różnymi polami
  2. Klient zobaczy pole drugiego poziomu dopiero po wypełnieniu pola pierwszego poziomu.

    Załóżmy, że początkowo formularz wyświetla dwa pola: imię i nazwisko. Jeśli klient wpisze imię, pojawi się pole telefonu. A jeśli wpisze nazwisko, to pojawi się pole E-mail.

  3. Różne wartości pól zarządzają pojedynczym polem
  4. Klient zobaczy pole drugiego poziomu po wypełnieniu któregokolwiek z pierwszych pól.

    Na przykład, jeśli klient wpisze imię lub nazwisko, zobaczy pole z numerem telefonu.

  5. Zbiór wartości pól zarządza pojedynczym polem
  6. Klient zobaczy pole drugiego poziomu po wypełnieniu wszystkich pól pierwszego poziomu.

    Na przykład, jeśli wpisze imię, nazwisko i e-mail, zobaczy pole z numerem telefonu.


Działania po wysłaniu

Możesz skonfigurować działania, które zostaną wykonane po wypełnieniu formularza przez klienta.

Dostępne są trzy działania:

  1. Wiadomość
  2. Możesz użyć tego scenariusza, jeśli chcesz podziękować klientowi za wypełnienie formularza.

    Możesz zobaczyć, jak wygląda wiadomość i edytować tekst. Aby to zrobić, kliknij odpowiednie przyciski.

  3. Przekierowanie
  4. Ta opcja jest odpowiednia, jeśli chcesz przekierować klienta na inną stronę, na przykład do grupy w sieci społecznościowej lub strony z informacjami o dostawie.

  5. Prześlij ponownie
  6. To nowy scenariusz. Po każdym wypełnieniu formularz otwiera się ponownie. Ta opcja jest odpowiednia, jeśli klienci samodzielnie rejestrują się na wydarzenie w punkcie rejestracji.

    Używając tego scenariusza nie zapomnij wyłączyć pól autouzupełniania.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo