Możesz dodać regulamin RODO podczas tworzenia formularza internetowego CRM lub konfigurowania otwartego kanału w Bitrix24.
Jak dodać regulamin RODO do formularza internetowego CRM?
Kliknij CRM> Formularze CRM> wybierz formularz internetowy> kliknij Edytuj.
W sekcji ustawień formularza CRM kliknij Regulaminy> Utwórz regulamin użytkownika.
Podaj nazwę i tekst zgody. Kliknij Zapisz.
Wybierz utworzoną zgodę z listy.
Kliknij przycisk ołówka i wybierz zachowanie regulaminu.
Tutaj możesz edytować regulamin, klikając opcję Parametry regulaminu.
Wszystko jest gotowe! Nie zapomnij zapisać zmian.
Jak to działa?
Podczas wypełnienia formularza internetowego CRM, klient musi zaakceptować regulamin, aby formularz został wysłany.
Jeśli klient nie zaakceptuje regulaminu, formularz internetowy nie zostanie wysłany.
Jak wyświetlić listę uzyskanych regulaminów?
Kliknij ikonę ołówka obok regulaminu i wybierz opcję Wyświetl zgody użytkowników.
Tutaj zobaczysz listę uzyskanych regulaminów.
Kliknij nazwę w polu Źródło, aby wyświetlić dodatkowe informacje.
Jak dodać regulamin RODO do kanału komunikacji?
Kliknij Centrum kontaktowe> wybierz kanał komunikacji> wybierz Otwarty kanał> kliknij Konfiguruj.
W sekcji Umowa włącz opcję Wyślij ostrzeżenie o zbieraniu danych osobowych> wybierz zgodę z listy lub utwórz nową. Proces tworzenia zgody dla kanałów otwartych jest taki sam, jak dla formularzy internetowych CRM