Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Bitrix24.Drive
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Dodaj regulamin RODO

Ogólne rozporządzenie o ochronie danych (RODO) (UE) 2016/679 to rozporządzenie unijne dotyczące ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych w Unii Europejskiej i Europejskim Obszarze Gospodarczym.

Możesz dodać regulamin RODO podczas tworzenia formularza internetowego CRM lub konfigurowania otwartego kanału w Bitrix24.

Jak dodać regulamin RODO do formularza internetowego CRM?

Kliknij CRM> Formularze CRM> wybierz formularz internetowy> kliknij Edytuj.

W sekcji ustawień formularza CRM kliknij Regulaminy> Utwórz regulamin użytkownika.

Podaj nazwę i tekst zgody. Kliknij Zapisz.

Wybierz utworzoną zgodę z listy.

Kliknij przycisk ołówka i wybierz zachowanie regulaminu.

Tutaj możesz edytować regulamin, klikając opcję Parametry regulaminu.

Wszystko jest gotowe! Nie zapomnij zapisać zmian.


Jak to działa?

Podczas wypełnienia formularza internetowego CRM, klient musi zaakceptować regulamin, aby formularz został wysłany.

Jeśli klient nie zaakceptuje regulaminu, formularz internetowy nie zostanie wysłany.


Jak wyświetlić listę uzyskanych regulaminów?

Kliknij ikonę ołówka obok regulaminu i wybierz opcję Wyświetl zgody użytkowników.

Tutaj zobaczysz listę uzyskanych regulaminów.

Kliknij nazwę w polu Źródło, aby wyświetlić dodatkowe informacje.

Jak dodać regulamin RODO do kanału komunikacji?

Kliknij Centrum kontaktowe> wybierz kanał komunikacji> wybierz Otwarty kanał> kliknij Konfiguruj.

W sekcji Umowa włącz opcję Wyślij ostrzeżenie o zbieraniu danych osobowych> wybierz zgodę z listy lub utwórz nową. Proces tworzenia zgody dla kanałów otwartych jest taki sam, jak dla formularzy internetowych CRM

Jak dodać regulamin RODO do Centrum Sprzedaży?

Kliknij Centrum Sprzedaży> Umowy.

Wybierz istniejącą zgodę z listy lub utwórz nową.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo