Sekcja Profil zawiera podstawowe informacje o kontaktach i firmach. Tutaj zobaczysz, jaki sposób komunikacji preferuje klient, konwersję deali i faktur oraz kwotę sprzedaży.
Sekcja Profil zawiera następujące widżety:
Okres raportowania - okres, za jaki będą wyświetlane dane. Czytaj więcej w artykule: Okres raportowania w CRM.
Obciążenie komunikacyjne wygenerowane przez kontakt wyświetla średnią liczbę działań przypadających na jeden deal.
Obciążenie na kanał - wyświetla całkowitą liczbę działań z klientem.
Kwota wygranych deali i konwersja - to widżet systemowy. Nie możesz go edytować i przenieść w inne miejsce. W widżecie konwersja jest obliczana według wzoru: liczba wygranych deali/liczba działań * 100.
Możesz skonfigurować inne widżety i wyświetlać tylko potrzebne informacje. Najedź myszką na widżet, kliknij koło zębate, wybierz Ustawienia. Otworzy się okno ustawień, w którym możesz wybrać, co dokładnie ma być wyświetlane w widżecie.
Jeśli chcesz zobaczyć, które deale/faktury zostały uwzględnione w raporcie, kliknij liczbę w widżecie. Otworzy się suwak ze szczegółowymi informacjami.