Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Profil klienta/firmy w CRM

Sekcja Profil zawiera podstawowe informacje o kontaktach i firmach. Tutaj zobaczysz, jaki sposób komunikacji preferuje klient, konwersję deali i faktur oraz kwotę sprzedaży.

Sekcja Profil zawiera następujące widżety:

Okres raportowania - okres, za jaki będą wyświetlane dane. Czytaj więcej w artykule: Okres raportowania w CRM.

Obciążenie komunikacyjne wygenerowane przez kontakt wyświetla średnią liczbę działań przypadających na jeden deal.

Obciążenie na kanał - wyświetla całkowitą liczbę działań z klientem.

Kwota wygranych deali i konwersja - to widżet systemowy. Nie możesz go edytować i przenieść w inne miejsce. W widżecie konwersja jest obliczana według wzoru: liczba wygranych deali/liczba działań * 100.

Możesz skonfigurować inne widżety i wyświetlać tylko potrzebne informacje. Najedź myszką na widżet, kliknij koło zębate, wybierz Ustawienia. Otworzy się okno ustawień, w którym możesz wybrać, co dokładnie ma być wyświetlane w widżecie.

Jeśli chcesz zobaczyć, które deale/faktury zostały uwzględnione w raporcie, kliknij liczbę w widżecie. Otworzy się suwak ze szczegółowymi informacjami.

Więcej raportów dotyczących CRM można znaleźć w sekcji Analityka CRM. Czytaj więcej w artykule: Analityka CRM.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Wymagane pola w CRM Usunięcie elementów CRM Połączenia między firmami a kontaktami Dodaj nową firmę do CRM Działania grupowe w CRM Importuj powiązane elementy do CRM Jak ograniczyć widoczność pól niestandardowych w CRM Firmy Wybierz domyślny kraj dla pola Telefon Widoki formularzy elementów w CRM