top_pl
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Logowanie

Bitrix24Care

Profil klienta/firmy w CRM

Sekcja Profil zawiera podstawowe informacje o kontaktach i firmach. Tutaj zobaczysz, jaki sposób komunikacji preferuje klient, konwersję deali i faktur oraz kwotę sprzedaży.

Sekcja Profil zawiera następujące widżety:

Okres raportowania - okres, za jaki będą wyświetlane dane. Czytaj więcej w artykule: Okres raportowania w CRM.

Obciążenie komunikacyjne wygenerowane przez kontakt wyświetla średnią liczbę działań przypadających na jeden deal.

Obciążenie na kanał - wyświetla całkowitą liczbę działań z klientem.

Kwota wygranych deali i konwersja - to widżet systemowy. Nie możesz go edytować i przenieść w inne miejsce. W widżecie konwersja jest obliczana według wzoru: liczba wygranych deali/liczba działań * 100.

Możesz skonfigurować inne widżety i wyświetlać tylko potrzebne informacje. Najedź myszką na widżet, kliknij koło zębate, wybierz Ustawienia. Otworzy się okno ustawień, w którym możesz wybrać, co dokładnie ma być wyświetlane w widżecie.

Jeśli chcesz zobaczyć, które deale/faktury zostały uwzględnione w raporcie, kliknij liczbę w widżecie. Otworzy się suwak ze szczegółowymi informacjami.

Więcej raportów dotyczących CRM można znaleźć w sekcji Analityka CRM. Czytaj więcej w artykule: Analityka CRM.

To pomogło
Dzięki :)
To nie pomogło
Przykro nam :(
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane
Komentarz